  • 81. Data: 2010-04-18 20:27:24
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Seba pisze:

    > Ehe - zdefiniuj pojęcie "po mieście"... ;-)

    Seba, spot w piątek, około o 5-tej na Rynku. Niech Bartek przyjedzie.
    Mała wskazówka: chcąc się nie spóźnić, na Bielanach musiałby być koło
    3-ej. Wtedy zrozumie naszą wersję "po mieście". ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 82. Data: 2010-04-18 20:37:42
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne
    > liczby maksymalnego spalania :D

    Minimalne to było 0 litrów. Postój w nocy na parkingu pod domem.

    Jurand.

  • 83. Data: 2010-04-25 21:25:24
    Od: "Albin" <a...@w...pl>

    No proszę, a ja od 20 kilku lat jeżdżę samochodami (od 1,6l do 3,5l) i nigdy
    nie udało mi się zejść max, 0,5 l poniżej poziomu spalania katalogowego, ale
    ja nie kieruję się komputerkiem tylko zasadą od korka do korka na stacji
    benzin.

  • 84. Data: 2010-05-06 22:15:30
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    11 kg w 3 miesiące.

    --
    Mateusz Bogusz