  • 41. Data: 2010-04-15 16:02:54
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Skoda Octavia 1,6 GLS 5,4l/100 km - 70-90 km/h na trasie.
    > Ta sama Skoda 15,5 l/100 km - A4 gaz do dechy prawie cały czas od Katowic
    > do Wrocławia,

    Mam podobnie.
    Ceed 1.6 crdi - ok. 4,5 l/100 przy minimalistycznej jeździe.
    Na autostradzie potrafi spalić grubo ponad 10 l.
    Średnio na trasie ok.6 l.

  • 42. Data: 2010-04-15 16:03:29
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 15.04.2010 00:54, Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

    Panda 1.2 2 osoby, 520km 4.5l/100 przy prędkościach 80-130km/h. 400km
    miasto o różnych porach 7-8l/100.

    GrandePunto 1.4 8V 250km 5.6l/100 przy prędkościach 80-130km/h. 400km
    miasto o różnych porach 7-9l/100.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 43. Data: 2010-04-15 16:17:15
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Filip KK" wrote:
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Mój rekord to jazda do roboty, 10 kilometrów, spalone 3,5
    litra paliwa, co daje astronomiczne 35l/100.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 44. Data: 2010-04-15 16:21:38
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Filip KK" wrote in message news:hq5h54$b7n$1@news.task.gda.pl...
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

    A, jeszcze aktualnym autem:
    Minimum: trasa 200km - średnia 4,8l/100km nie uprawiając PSJ.
    Maksimum: 600km po mieście + obwodnica = 9.2l/100. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 45. Data: 2010-04-15 16:35:50
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Na trasie 4250km uzyskałem wynik 0,009 litra gazu na 100km. Pojazd to rower,
    ale na czymś musiałem gotować.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.wyprawa.info

  • 46. Data: 2010-04-15 16:42:47
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 15 Kwi, 05:20, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
    > Bardziej wiarygodne dla długoterminowego mierzenia jest po prostu
    > zliczanie kolejnych tankowań. Tylko komu się chce...

    Zdziwilbys sie :)

    http://www.autocentrum.pl/spalanie/

    pozdro
    Adam

  • 47. Data: 2010-04-15 16:56:23
    Od: "Paweł K. Brodziak" <b...@h...com>

    Massai pisze:

    > 2 litry???
    > U mnie na jednej stacji przy tankowaniu do 4 odbicia, wchodzi niecałe
    > pół litra więcej niż do pierwszego.

    A u mnie na ten przykład od pierwszego odbicia do wlania "pod korek"
    wejdzie jeszcze 5 litrów. Zbiornik 90 l. Pomocne jest przy tym
    intensywne bujanie nadwoziem w celu lepszego odpowietrzenia baku.
    Zamiast bujania przydaje się również niewielka rampa pod koła po stronie
    wlewu.

    PKB

  • 48. Data: 2010-04-15 17:07:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    kiedys pojechalem w miejsce gdzie nie bylo stacji i musialem wrocic.

    Wrocilem, na stacji gdzie tankowalem komputer prognozujac ilosc km ktore
    moge przejechac na (zatankowanym juz) samochodzie przy ostatnim spalaniu
    pokazal mi 1200 km. Co przy 60 litrowym baku daje srednia kolo 5 l/100.
    I z takim zuzyciem pokonalem poprzednie 120 km.
    Citroen C5 kombi, silnik 2 litry benzyna, w jedna strone zapakoawny 4
    osoby plus bagaze wakacyjne, w druga ja sam.

    KJ

  • 49. Data: 2010-04-15 17:28:30
    Temat: 1,46 l/100km
    Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>

    1,46 l/100km

    corsa 1,3 cdti

    trasa: wrocław - kraków
    autostrada za TIREM - predkosci około 90 km/h

  • 50. Data: 2010-04-15 17:52:50
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 15 kwi 2010 o 16:56 GMT, Paweł K. Brodziak napisał(a):

> [...]
    > intensywne bujanie nadwoziem w celu lepszego odpowietrzenia baku.
    > Zamiast bujania przydaje się również niewielka rampa pod koła po stronie

    bujanie ani nic nie jest potrzebne, wystarczy wlewac paliwo bardzo powoli,
    wtedy wejdzie pod sam korek, trzeba uwazac aby nie ulac paliwa

    Pozdrawiam
    Brzezi