  • 471. Data: 2011-04-28 23:28:32
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Jeśli kierujący samochodem już zaczął wykonywać manewr i dopiero wtedy
    > motocyklista zaczął wyprzedzać ten sznur pojazdów, to co innego. Ale
    > tutaj zrzędzenie było na inną sytuację - motocyklista sobie jecie i
    > hurtowo wszystkich wyprzedza, i wtedy kierujący samochodem sobie
    > postanawia pozwiedzać sąsiednie pasy.

    Wyprzedzanie to przejeżdżanie obok konkretnego pojazdu (JEDNEGO!), to co
    sobie motocyklista robi 100 metrów z tyłu nie ma znaczenia.

  • 472. Data: 2011-04-28 23:29:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > To jest jedno i to samo wyprzedzanie.

    Nie, nie jest. Wyprzedzanie to przejeżdżanie obok pojazdu (JEDNEGO!!!)
    jadącego w tym samym kierunku. Nie da się wyprzedzać naraz dwóch
    pojazdów. Skoro wyprzedzał auto 50 metrów za mną, to NIE wyprzedzał mnie.

  • 473. Data: 2011-04-28 23:31:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kakmar

    > Czytnik wszystko zniesie, ale tak dla zachowania odrobiny zdrowego
    > rozsądku. Weź ty się kiedyś przejedź 150 km/h, najlepiej pociągiem.

    Ty chyba nigdy tyle nie jechałeś skoro dziwi Cię to, co pisze i uważasz
    to za niemożliwe.

  • 474. Data: 2011-04-29 00:33:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-28, masti <g...@t...hell> wrote:

    > widzisz, ja jeżdżąc na moto patrzę w lusterka samochodu przede mną.
    > Zapewniam Cię, że ilość patrzących w nie kierowców samochodów jest
    > znikoma.

    Jakbym cały czas się wlepiał w lusterko (pytanie które, prawe? lewe?
    środkowe?) to bym nie raz musiał remontować przód samochodu. W lusterka
    to się patrzy od czasu do czasu...

    BTW: ja jestem taki kierownik puszki, co potrafi na krawężnik wjechać,
    żeby tylko motocyklistę przepuścić. Serio, serio. Ale pewna część
    motocyklistów niestety jeździ tak jak jeździ - i tylko do nich mam
    pretensje.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 475. Data: 2011-04-29 00:41:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-28, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Omijanie z lewej 2:03 tuż za furgonetką UPS stoi pojazd z włączonym
    > kierunkowskazem, a za moment skręt z lewego pasa w prawo..

    Jednak nadgorliwiec :-) W tym miejscu nie ma wydzielonych pasow.

    > I od razu odpowiem na "Jak wyobrazasz sobie wlaczenie sie do ruchu w inny
    > sposob w tym wypadku (motocykle moga parkowac na chodniku).":
    >
    > Ten motocykl nie jest przystosowany do pchania go przez przejście?

    Jw. Mam wyprowadzic motocykl na srodek ulicy, odpalic, wsiasc i
    odjechac? Brak slow by opisac Twoja glupote.

    --
    Artur

  • 476. Data: 2011-04-29 05:12:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:ipcqf3$8go$1@node2.news.atman.pl>:

    > Jednak nadgorliwiec :-) W tym miejscu nie ma wydzielonych pasow.

    Podwójna ciągła nie rozdziela pasów ruchu?
    I od kiedy przepisy uzależniają omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar
    skręcenia w lewo (stronę) od tego, czy pasy są wyznaczone?

    > Jw. Mam wyprowadzic motocykl na srodek ulicy, odpalic, wsiasc i
    > odjechac? Brak slow by opisac Twoja glupote.

    Z braku argumentów zaczynają się wycieczki osobiste...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 477. Data: 2011-04-29 08:54:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4db833fe$...@n...home.net.pl...

    > Kupiony wyrok.

    bez przesady, ale....

    po pierwsze nie znamy wszystkich okoliczności wypadku
    po drugie nie znamy orzeczenia wyroku
    po trzecie nie wiadomo czy jest prawomocny
    po czwarte w polsce nie ma prawa precedensu, więc w innym przypadku w takiej
    samej sytuacji wyrok może być całkowicie inny

  • 478. Data: 2011-04-29 08:58:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ipc6gp$5h1$...@n...onet.pl...

    > drzwi lub złośliwie próbuje "wyrwać chwasta". Nigdy w takiej sytuacji nie
    > jadę wtedy szybciej niż 20 km/h. Ręka na hamulcu i skupienie.

    poważnie?
    na pewno coś ściemniasz i walisz slalomem na gumie ;)

    a tak na poważnie, to polecam arkowi popróbować jazdę w korku pomiędzy
    samochodami slalomem nawet rowerem, ciekaw jestem jak tego dokona, nie
    mówiąc już o motocyklu warzącym 200kg

  • 479. Data: 2011-04-29 09:04:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ipc2r8$jse$...@n...onet.pl...

    > Pytanie kluczowe jest takie: kto doprowdził do kolizji ?!

    no więc włąśnie

    > Motocykl jako wyprzedzający (najwyraźniej wystarczającego marginesu
    > bezpieczeństwa), czy kierowca, który w obrębie swojego pasa omija
    > przysłowiowa dziurę ?

    a co to jest obręb pasa, a jeśli motocykl będzie jechał blisko prawej
    krawędzi lewego pasa, a samochód omijając studzienkę, nie opuści swojego,
    ale lusterkiem trąci motocykl i doprowadzi do wypadku, to kto będzie winny?
    wszak obaj jechali swoimi pasami, a samochód wg ciebie miał prawo do takich
    hec na swoim pasie, bo przecież go nie opuścił

    prawda jest taka, każdy manewr niezależnie od tego czy na swoim pasie czy
    nie, inny niż jazda na wprost, ma być wykonany bezpiecznie, po uprzednim
    upewnieniu się że jest bezpieczny, a to dla tego, ze gwałtowne odchylenia od
    toru jazdy nie są tym, czego oczekują inni kierowcy, już samo takie
    gwałtowne i niespodziewane wykonanie manewru może doprowadzić do kolizji
    poprzez wystraszenie kierowcy z pasa obok

  • 480. Data: 2011-04-29 09:13:19
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > po czwarte w polsce nie ma prawa precedensu, więc w innym przypadku w takiej
    > samej sytuacji wyrok może być całkowicie inny

    No wiec to podobnie jak z tym cytowanym policjantem, co to twierdził, że
    kierowca ma jechać w dziurę jak go motocykl wyprzedza na lakier.

    wit