  • 21. Data: 2011-04-27 12:06:21
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-26, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic. Chyba trzeba nie mieć mózgu, żeby jechać w taki sposób. Margines
    > bezpieczeństwa miał dokładnie zerowy. Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    > i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    A te 150 to jechal na przednim czy tylnym kole? Jezeli masz problem z
    zauwazeniem motocykla w lusterku powinienes sprzedac samochod i pomyslec
    o karcie miejskiej.

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    A sieroty w samochodach jezdza niestety caly rok.

    --
    Artur

  • 22. Data: 2011-04-27 12:13:54
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 12:06, AZ pisze:
> [...]
    > o karcie miejskiej.

    > A sieroty w samochodach jezdza niestety caly rok.

    Zapomniałeś podać "standardowy argument" motocyklistów, czyli

    "Kierowcy puszek, patrzcie w lusterka, motocykle są wszędzie. To Wy
    musicie na nas uważać, kiedy lawirujemy między samochodami z dużymi
    prędkościami. My wiemy co robimy i jeździmy pewnie, Wy nie."

    Jako kierowca samochodu jestem w stanie zrozumieć (i czasem nawet
    zazdroszczę) że motorem znacznie łatwiej się przecisnąć przez korki. Ale
    co innego jadący 10-30km/h w korku rozglądający się motocyklista, a co
    innego zapieprzający kretyn na motocyklu (nie mylić z motocyklistą)
    który ma w d.. innych użytkowników drogi a potem pretensje jak powyżej.

    --
    MZ

  • 23. Data: 2011-04-27 12:19:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 11:33, Tomisk pisze:

    > Wolno nie wolno nikt tu o tym nie pisze. Sami stwarzają ryzyko a Ty

    Ja piszę.

    > proponujesz zwalić całą winę na kierowcę samochodu bo sie nie upewnił ze
    > nagle na swoim pasie będzie wyprzedzany z obydwóch stron przez kilka
    > motocykli. Gdyby wszyscy robili to co wolno nie byłoby w ostatni weekend
    > prawie 2000 nachlanych kierowców i ponad 30 ofiar wypadków.

    Moment... Piszesz, że winny będzie motocyklista, bo choć jedzie tak, jak
    mu wolno, a kierujący samochodem nie robi tego, co wg. przepisów musi,
    bo - jako kierowcy samochodu - nie chce ci się rozglądać?

  • 24. Data: 2011-04-27 12:21:28
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 11:59, MZ pisze:

    > To ja Ci (nie) życzę, żebyś kiedyś trafił na takiego co slalomem jedzie
    > do przodu w korku nie zwracając uwagi na samochody i nagle Ci wyskoczy z
    > tyłu zza pleców (jadąc wcześniej po przeciwnej stronie lub za innym
    > samochodem, więc go nie mogłeś zauważyć w lusterku). A najlepiej jak
    > będziesz próbować zrobić miejsce takiemu slalomowcowi z prawej i
    > zepchniesz drugiego który Cię właśnie próbował objechać z lewej.

    Wystarczy nie robić gwałtownych manewrów - zwłaszcza na ślepo - i
    korzystać z lusterek.

    Paradoksalnie w korku jest łatwiej, bo prędkości są dość niskie.

    A że są debile, którzy muszą nerwowo szarpać kierownicą (w nadziei, że
    pół sekundy szybciej dojadą do skrzyżowania) to inna sprawa...

  • 25. Data: 2011-04-27 12:23:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 12:02, Arek pisze:

    > Upewnił się.

    Tak? To skąd nagle okazało się, że wyjechał przed motocykl?

    > Natomiast wyprzedzający go motocykl nie wykonał poprawnie
    > manewru wyprzedzania więc wjechał w samochód zmieniający pas. Ciekawe

    Dlaczego twierdzisz, że nie wykonał poprawnie? Konkretnie - z podaniem
    przepisów, które wg. ciebie złamał.

    > dlaczego na samochody zmieniające pas wpadają głównie motocykle a nie
    > inne samochody?

    Bo wielu kierujących samochodami jest święcie przekonana, że poza
    samochodami po drogach nie mogą się poruszać żadne inne pojazdy.

  • 26. Data: 2011-04-27 12:26:31
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Proponuję ci zrobić tak obok radiowozu Policyjnego, a jak cię
    zatrzymają to im rzucić taki tekst bezmózgiego "twardziela"
    z jajami wiekszymi od mózgu.
    Później opisz na newsach jaka była reakcja.

    No chyba, że pała ci dramatycznie jednak by zmiękła, to
    nie ma tematu.

    BTW ZUS to ma z takimi jak ty prosto.
    Zwykle nie potrzebują płacić im żadnej emerytury, a odprowadzać
    składki - póki mogą - odprowadzają.

    --
    CB

  • 27. Data: 2011-04-27 12:29:09
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    No tak, tylko debile potrącają motocyklistów.
    Proste jak zwoje mózgowe u slalomistów na motorach.

    ;)

    --
    CB

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ip8qn8$8f8$2@inews.gazeta.pl...

  • 28. Data: 2011-04-27 12:36:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:
> [...]
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    No cóż, idiotów nie sieją - takich trochę jest i nic na to się nie
    poradzi. Zadziała selekcja naturalna - jak to zwykle w pierwszych
    ciepłych miesiącach. Nie widziałeś tych jeżdżących na tylnym
    kole? Też standard. Jednak nie sposób nie zauważyć, że większość
    jednak jeździ względnie rozsądnie.

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    Pozostaje Ci jazda po prywatnym torze. Ruch jest bardzo fajny
    i urozmaicony - samochody różnej maści, motocykliści, rowerzyści,
    skutery. Normalka.

  • 29. Data: 2011-04-27 12:36:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-27, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > musicie na nas uważać, kiedy lawirujemy między samochodami z dużymi
    > prędkościami. My wiemy co robimy i jeździmy pewnie, Wy nie."

    Czy cos w tym argumencie jest nie tak? To powod wiekszosci wypadkow z
    udzialem motocyklistow, drugi to wyjezdzanie na slepo z
    podporzadkowanej.

    Czy paniusia w Fiacie Saiczento jadaca w korku Dolinka Sluzewiecka jadaca
    lewym pasem i widzaca ze jest 50m pustego prawego pasa gdy chce na niego
    wjechac nie musi patrzec w lusterko? Bo takie odnioslem wrazenie gdy
    gwaltownie skrecila, nawet nie wlaczajac kierunkowskazu.

    Albo pan w korku na Alejach Jerozolimskich wysiadajacy ze swojego SUV-a
    zeby wyjac teczke z bagaznika? On tez nie musi?

> [...]
    > innego zapieprzający kretyn na motocyklu (nie mylić z motocyklistą)
    > który ma w d.. innych użytkowników drogi a potem pretensje jak powyżej.

    Motocyklem w Warszawie w godzinach szczytu srednia wychodzi 50-60 km/h.
    Bez wzgledu na to jaki armagedon by panowal na drogach. Czasami 10 km/h
    to korek sie posuwa albo nie wiele mniej. W korku spokojnie da sie
    jechac te 40-50-60 km/h w zaleznosci od ilosci miejsca, jedynie trzeba
    patrzec daleko w przod na luki w ktore ktos chcialby sie wcisnac. Z
    takiej predkosci motocyklem praktycznie stajesz w miejscu.

    --
    Artur

  • 30. Data: 2011-04-27 12:43:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-27, cbnet <c...@n...pl> wrote:
    > Proponuję ci zrobić tak obok radiowozu Policyjnego, a jak cię
    > zatrzymają to im rzucić taki tekst bezmózgiego "twardziela"
    > z jajami wiekszymi od mózgu.
    > Później opisz na newsach jaka była reakcja.

    Jak? Przejechac pomiedzy samochodami w korku przy obecnosci radiowozu?
    Robie tak zawsze i jakos nigdy nie mialem problemow z tego powodu, ba
    nawet sami robia miejsce, a na trasie W-Z raz mi pomachali zebym smialo
    jechal tram-buspasem. Wiec jak widzisz, na drogach panuja inne zasady
    ale skad Ty to mozesz wiedziec skoro jezdzisz tylko w NFS a Policje to
    widujesz na amerykanskich filmach.

    --
    Artur
    ZZR 1200