    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Date: Wed, 27 Apr 2011 10:36:52 +0000 (UTC)

    On 2011-04-27, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Zapomniałeś podać "standardowy argument" motocyklistów, czyli
    >
    > "Kierowcy puszek, patrzcie w lusterka, motocykle są wszędzie. To Wy
    > musicie na nas uważać, kiedy lawirujemy między samochodami z dużymi
    > prędkościami. My wiemy co robimy i jeździmy pewnie, Wy nie."

    Czy cos w tym argumencie jest nie tak? To powod wiekszosci wypadkow z
    udzialem motocyklistow, drugi to wyjezdzanie na slepo z
    podporzadkowanej.

    Czy paniusia w Fiacie Saiczento jadaca w korku Dolinka Sluzewiecka jadaca
    lewym pasem i widzaca ze jest 50m pustego prawego pasa gdy chce na niego
    wjechac nie musi patrzec w lusterko? Bo takie odnioslem wrazenie gdy
    gwaltownie skrecila, nawet nie wlaczajac kierunkowskazu.

    Albo pan w korku na Alejach Jerozolimskich wysiadajacy ze swojego SUV-a
    zeby wyjac teczke z bagaznika? On tez nie musi?

    > Jako kierowca samochodu jestem w stanie zrozumieć (i czasem nawet
    > zazdroszczę) że motorem znacznie łatwiej się przecisnąć przez korki. Ale
    > co innego jadący 10-30km/h w korku rozglądający się motocyklista, a co
    > innego zapieprzający kretyn na motocyklu (nie mylić z motocyklistą)
    > który ma w d.. innych użytkowników drogi a potem pretensje jak powyżej.

    Motocyklem w Warszawie w godzinach szczytu srednia wychodzi 50-60 km/h.
    Bez wzgledu na to jaki armagedon by panowal na drogach. Czasami 10 km/h
    to korek sie posuwa albo nie wiele mniej. W korku spokojnie da sie
    jechac te 40-50-60 km/h w zaleznosci od ilosci miejsca, jedynie trzeba
    patrzec daleko w przod na luki w ktore ktos chcialby sie wcisnac. Z
    takiej predkosci motocyklem praktycznie stajesz w miejscu.

    --
    Artur