  • 161. Data: 2018-07-05 22:07:45
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-05 o 21:50, Cavallino pisze:

    > To się rozumiało samo przez się i nigdzie nie wspominałem że chodzi o
    > inne rozwiązanie.

    > Nie - to Ty sam sobie przekręcasz, bo za mało czytasz wprost, a za dużo
    > po swojemu interpretujesz.

    Nic samo przez się nie rozumiało się więc stąd zamieszanie. Dla mnie
    jednoznacznie brzmiała Twoja wypowiedź. Napisałeś jak dla mnie bardzo
    jasno, że mam sobie wymienić na jakieś chińskie, gdzie cały zestaw to
    100 czy 200zł bo z pewnością będą pasowały. Trudno to inaczej
    zinterpretować niż to uczyniłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 162. Data: 2018-07-05 22:10:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 22:02, Marek S pisze:

    > Mówiłeś, że bez problemu średnio rozwinięty technicznie użytkownik może
    > dokonać własnym sumptem takiej wymiany.

    Albo masz jakieś rojenia, albo mylisz ludzi z którymi gadasz.

  • 163. Data: 2018-07-05 22:13:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 22:07, Marek S pisze:

> [...]
    > jasno, że mam sobie wymienić na jakieś chińskie, gdzie cały zestaw to
    > 100 czy 200zł bo z pewnością będą pasowały.

    Znowu opowiadasz swoimi słowami, to co sam sobie dopowiedziałeś.
    A masz czytać wprost i TYLKO to co zostało napisane.

    A zostało napisane tylko tyle, że są czujniki za 100 zł zestaw.

    A nie że to cena z montażem, że zintegrują się z instalacją każdego
    auta, czy tym podobne dodatkowe informacje - takich nie było.

  • 164. Data: 2018-07-05 22:24:25
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-05 o 21:53, Cavallino pisze:

    > Nie do tego służą czujniki.
    > Mają dać Ci znać że dojeżdżasz do słupka, niezależnie w którym miejscu
    > wobec zderzaka się znajduje.
    > Po przyłożeniu już działać nie muszą.

    Podejrzewam, że nie będą też działały gdy teraz ten kij będziesz oddalał
    od zderzaka aż do pewnej odległości. Taką martwą strefę mam dokładnie
    po środku przedniej tablicy rejestracyjnej. Gdy oddalam kij od niej to
    dopiero przy ok 30cm czujniki zaczynają alarmować. Jeśli więc ktoś
    położy mi coś przed maską w tym miejscu, to nie będę o tym wiedział.

    Natomiast zrobiłem w tej chwili test z kijem od miotły również z tyłu
    auta. Zaskoczony jestem bo działa to perfekcyjnie. A z drugiej strony
    udało mi się położyć słupek tak, że zarysowałem stalową końcówkę rury
    wydechowej. Nad każdą z rur jest czujnik. Cofałem powoli na parkingu.
    Nie zadziałało... aż dziwne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 165. Data: 2018-07-05 22:31:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 22:24, Marek S pisze:

> [...]
    > dopiero przy ok 30cm czujniki zaczynają alarmować. Jeśli więc ktoś
    > położy mi coś przed maską w tym miejscu, to nie będę o tym wiedział.

    W sensie, że nie chodzi o stojący słupek, tylko o taki, który się wysuwa
    w odległości mniejszej niż 30 cm?
    To trzeba było tak od razu - uniknęlibyśmy nieporozumień. ;-)

    > Natomiast zrobiłem w tej chwili test z kijem od miotły również z tyłu
    > auta. Zaskoczony jestem bo działa to perfekcyjnie.

    A ja byłbym zaskoczony, gdyby nie działało.

    > A z drugiej strony
    > udało mi się położyć słupek tak

    Co znaczy "położyć słupek"?

  • 167. Data: 2018-07-06 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Te, które zainstalowałeś nie mają martwych stref? Jak weźmiesz kij
    > od miotły i przejedziesz wzdłuż zderzaka przed czujnikami, to zawsze
    > będą piszczały? Niezależnie od odległości (w sensie od zera do
    > granicy zasięgu)? Jeśli przyłożysz kij do zderzaka między czujnikami
    > to również będą piszczały? Jakoś nie chce mi się wierzyć, ale może
    > jakaś lepsza technologia wkroczyła...

    Na razie na takie niewidoczne słupki nie trafiłem. Moge sprawdzic.
    Sygnalizuja wszystko co jest z tyłu i ma wysokosc wieksza niz około 20cm
    - słupki, krawezniki, trawe :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 166. Data: 2018-07-06 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > I jesteś pewien, że tak przerobione będą się integrowały z
    > komputerem w aucie? Bo ja mam poważne wątpliwości. A tak na
    > marginesie - oryginalne zasilanie w moim aucie tych czujników to +5V
    > a a odczyty z nich kierowane są na magistralę. Ciekaw jestem czym
    > skończyła by się proponowana przez Ciebie przeróbka.

    A co ty chcesz tam integrowac?
    Dokładasz "z boku" i po kłopocie. I przynajmneij słupki bedziesz widział.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 168. Data: 2018-07-06 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Jest łatwo jak nie masz nic i instalujesz uniwersalne. Ale gdy
    > oryginały się popsuły, uniwersalnych byle laik nie zaadoptuje.

    Bo?
    Nie mam pojecia o jakiej adaptacji piszesz ale gdyby zepsuły mi sie
    czujniki cofania i za takei co trzeba adoptowac i nie pokazuja słupków
    miałbym zapłacic 600 plus robocizna a alternatywąbyło kupienie takich za
    50 i podłączenie ich "z boku" to... ja nie rozumiem problemu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 169. Data: 2018-07-06 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Nie przekłamuj. Powiedziałem jedynie, że słupka (konkretnie rurki z
    > łańcuchem) nie wykryły gdy znalazła się ona pomiędzy czujnikami.

    ROTFL...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 170. Data: 2018-07-06 09:08:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 21:16:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Integrują się na wiele sposobów - u mnie oprócz pikania mam na
    > wyświetlaczu grafikę auta i info który czujnik i w jakiej odległości jest
    > od przeszkody. W zależności od kąta skrętu kierownicy na wyświetlaczu mam
    > narysowaną liniami drogę cofania z informacją czy się "zmieszczę".
    > Dodatkowo radio się przycisza (abym nie przeoczył pikania) i pewnie kilka
    > innych bajerów których teraz nie pamiętam.

    A to już coś w deseń asystenta parkowania.
    Ale ja miałem na myśli zwykłe czujniki które można kupić za 30-40zł na allegro za
    kompletny zestaw i które tez działają tak jak działać powinny. I można je zamontować
    to każdego auta.