  • 11. Data: 2010-04-21 22:13:19
    Temat: Re: Warszawa --- Nowy Dwór Mazowiecki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 21:21:45 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    >Tak właśnie myślę. Biorąc pod uwagę pracę daleko od domu,[...]
    >A godzina dłużej codziennie przez jakieś 200 dni pracujących w roku, to
    >daje 200 h "straconych" na dojazdy dalej. 200 h / 24 to 8 dni z życia
    >spędzone w samochodzie ...
    >Czy warto?

    Nie tylko - urlop na zalatwienie kazdej sprawy urzedowej, byc moze tez
    lekarskiej, czy nawet odstawienia auta do mechanika. Niepracujaca zona
    lub bardzo dyspozycyjna opiekunka do dziecka ..

    J.

  • 12. Data: 2010-04-22 08:15:45
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

    >Tak właśnie myślę. Biorąc pod uwagę pracę daleko od domu, i na przykład
    > dojazdy pół godziny dłużej w każda stronę, to daje godzinę więcej
    >dziennie na dojazdy, niż w przypadku pracy w pobliżu.
    >
    >A godzina dłużej codziennie przez jakieś 200 dni pracujących w roku, to
    >daje 200 h "straconych" na dojazdy dalej. 200 h / 24 to 8 dni z życia
    >spędzone w samochodzie ...
    >
    >Czy warto?

    W Warszawie godzina godzinka dojazdu do pracy to czesto standard. Mam w
    pracy osoby, ktore dojezdzaja 1,5h w jedna strone. Fakt, ze wiekszosc
    jezdzi transportem publicznym.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com