  • 1. Data: 2014-01-16 19:46:35
    Temat: Warszawa - Gdańsk
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    Witam, ktoś doradzi jak teraz najszybciej się przemieścić na tej trasie?
    Oddali kawałek A1 to może pchać się A2 i dalej A1? Na brakującym odcinku
    lepiej przez Ludwinowo czy Włocławek?
    Wyjazd około 6:00 rano.

  • 2. Data: 2014-01-16 20:15:12
    Temat: Re: Warszawa - Gdańsk
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Jan 2014 19:46:35 +0100, spider napisał(a):

    > Witam, ktoś doradzi jak teraz najszybciej się przemieścić na tej trasie?
    > Oddali kawałek A1 to może pchać się A2 i dalej A1? Na brakującym odcinku
> [...]

    Jeżeli koszty nie grają roli, to A2 do A1. Jak sam płacisz za paliwo i
    autostrady, to całkiem przyzwoicie jedzie się DK7/S7. Duże odcinki są w
    standardzie drogi ekspresowej, ruch częściowo przeniósł się na A1, więc
    jedzie się całkiem szybko i bezstresowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-01-16 20:39:08
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Od Włocławka jedzie się całkiem znośnie, jedyny przykry moment to bramki na których
    trzeba zapłacić 30zł za podróż w jedną stronę :)

  • 4. Data: 2014-01-16 21:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

> [...]
    > w standardzie drogi ekspresowej, ruch częściowo przeniósł się na A1,
    > więc jedzie się całkiem szybko i bezstresowo.

    I google podaje, ze praktycznie w tym samym czasie.

  • 5. Data: 2014-01-17 10:38:56
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Użytkownik P.B. p...@w...pl ...
    > I google podaje, ze praktycznie w tym samym czasie.

    Tylko większe zagrożenie radarowe boi na A1/2 nie stoją albo przynajmniej
    żadko i i nie złapią cię na 50km/h a ty miałeś 70km/h

  • 6. Data: 2014-01-17 11:06:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, ktoś doradzi jak teraz najszybciej się przemieścić na tej trasie?
    > Oddali kawałek A1 to może pchać się A2 i dalej A1? Na brakującym odcinku
> [...]

    Jak dla mnie to DK7 i A2/A1 mają taki sam czas jazdy, pomimo tego, że wersja
    autostradowa jest dłuższa. Ja jeżdżę DK7, bo szkoda mi wydawać więcej
    pieniędzy na paliwo i opłaty autostradami. Jest kilka standardowych miejsc z
    suszarkami i fotoradarami, ale jak masz CB to o zagrożeniach na drodze wiesz
    juz z wyprzedzeniem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2014-01-17 11:14:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Tylko większe zagrożenie radarowe boi na A1/2 nie stoją albo
    > przynajmniej żadko i i nie złapią cię na 50km/h a ty miałeś 70km/h

    Wiadomo. Coś za coś.
    Chociaż na autostradach tez czasami stoją...

  • 8. Data: 2014-01-17 11:29:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...
    > Wiadomo. Coś za coś.
    > Chociaż na autostradach tez czasami stoją...

    O .. a gdzieś czytałem artykuł że nie stoją bo musieli by z własnej kasy
    bulić za bramki :)

  • 9. Data: 2014-01-17 11:32:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

> [...]
    > standardowych miejsc z suszarkami i fotoradarami, ale jak masz CB to o
    > zagrożeniach na drodze wiesz juz z wyprzedzeniem.

    Swoją droga, a propos wyliczeń google.
    Rozumiem, ze oni prognozują czas biorąc pod uwagę korki itp ale równiez
    predkosci maksymalne, tak?

    No wiec policzmy koszt przejazdu na postawie mojego auta.

    1. autostrada
    paliwo, jazda z predkoscią 130-140 - spalanie LPG jakies 13 litrów
    4.3 x 13 = 150 zł + 30zł opłaty = 180zł.

    2.S7 :)
    paliwo, jazda z predkosciami dozwlonymi + 10km
    3 x 8,5 = 70zł.

    W przypadku mojego samochodu spora różnica.

    Ale pewnie trochę zależy też skąd się z Warszawy wyjeżdza.
    Jadąc np. z Piaseczna autostrada jest już jednak troszkę szybciej (jakies
    15 minut według google) a i róznica wychodzi mniejsza o jakies 20zł-30zł bo
    trzeba Warszawe przejechać żeby jechac DK7.

  • 10. Data: 2014-01-17 11:41:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > O .. a gdzieś czytałem artykuł że nie stoją bo musieli by z własnej kasy
    > bulić za bramki :)

    Na a2 stoją na pewno.
    Najczęściej w okolicach bramek. Wiadomo, muszą zapobiegać tym licznym
    niebezpiecznym sytuacjom co się na bramkach zdarzają...