  • 11. Data: 2009-05-22 11:56:11
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:
    > m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:
    >
    > sie podepne z moim problemem:
    >
    > gdzie/jak umyc buty od srodka?
    >
    > Zazwyczaj zaczynaly jebac we wrzesniu a potem juz zawsze jest chlodniej
    > i przez zime jakos wywietrzaly.. Ale w tym roku maj jest i juz je wzielo
    > (globalne ocieplenie zelowek czy co?).

    Wkladki weglowe.
    K.14.

  • 12. Data: 2009-05-22 12:07:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Wkladki weglowe.

    Deichman obuwie czyjakostak. Trzywarstwowe wkladki wungel/latex/bawelna:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/msg/4
    a3fdaa5445fa3a4?hl=pl&

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-05-22 12:15:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:

    > Deichman obuwie czyjakostak.

    A podwyzszaja choc troche ?

    Ej, zanim se nawkladam to chcialbym buty jakos doczyscic.

    Proszek do prania to wg mnie nie to.

    KJ

  • 14. Data: 2009-05-22 12:23:52
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 22, 1:19 pm, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > Niepotrzebnie. Myślisz że lakier i plastiki motocykli są dużo gorsze
    > niż te w puszkach? Zresztą to dość słaby detergent, przeciętnie zmywa

    Bardziej martwię się o naklejki, szybę, elektrykę, łańcuch, łożyska.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 15. Data: 2009-05-22 12:35:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 14:23:52 +0200, m...@v...iem.pw.edu.pl said:

    > sze
    > ie zmywa
    >
    > Bardziej martwię się o naklejki, szybę, elektrykę, łańcuch, ł
    > ożyska.

    Jak nie będziesz psikał z 10 cm, tylko z rozsądnego dystansu, to nic im
    nie powinno się stać. Myłem tak sprzęty parenaście razy i nie
    zaobserwowałem żadnych strasznych efektów.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-05-22 12:37:03
    Od: a...@d...pl

    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    ja myje wlasnie taka cisnieniowa ale czasami musze rozkrecic
    przelaczniki na kierownicy i wytrzec i posmarowac (tak raz w roku) bo
    np przycisk od dlugich swiatel nie zawsze dzialal.

    a jesli chcesz zeby Ci dopiescili recznie to naprawde polecam myjnie
    reczna na polczynckiej. jak jedziesz w strone ozarowa i mijasz
    szeligowska (seata i stacje benzynowa) to za jakies moze 100 m po
    prawej stronie jest myjnia reczna w podworku. kiedys mialem kilogram
    kleju po tankpadzie i z pol godziny myli zeby nie popsuc lakieru a
    zeby zeszlo. Myja bardzo dokladnie i znaja sie na tym. maja do kazdej
    czesci inna chemie :).

    pozdrawiam

    atlo fazer

  • 17. Data: 2009-05-22 12:41:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    a...@d...pl pisze:

> [...]
    > kleju po tankpadzie i z pol godziny myli zeby nie popsuc lakieru a
    > zeby zeszlo. Myja bardzo dokladnie i znaja sie na tym. maja do kazdej

    ale mają jedno... czy 2 stanowiska i kolejeczka to tam trwa...i trwa...
    bo się trafi taki co ma kilogram kleju po tankpadzie :)
    to ja już wole na Hery, bo tam jest 5 stanowisk :) i kapo pilnuje żeby
    dobrze było zrobione.

    --
    gildor
    9'99

  • 18. Data: 2009-05-22 12:42:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > Myłem tak sprzęty parenaście razy i nie
    > zaobserwowałem żadnych strasznych efektów.

    no a urwany gwint w karterze?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 19. Data: 2009-05-22 12:47:01
    Od: a...@d...pl

    > ale mają jedno... czy 2 stanowiska i kolejeczka to tam trwa...i trwa...

    no niestety jedno. ale jest 2 kolesi i uwijaja sie raczej :)

    pozdrawiam
    atlo fazer

  • 20. Data: 2009-05-22 12:48:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    a...@d...pl pisze:

    > no niestety jedno. ale jest 2 kolesi i uwijaja sie raczej :)

    no widzę właśnie... 30min klej zmywają ;)
    byłem tam. przede wszystkim są tani. ale lepiej tam wpadać przy okazji,
    jak akurat jest pusto, inaczej faktycznie długo się czeka.

    --
    gildor
    9'99