  • 11. Data: 2012-01-22 17:15:55
    Temat: Re: WTF?
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:jfhcua$fgo$1@news.vectranet.pl...

    > Może dostali rykoszetem od Anonymous? ;)

    Nic na to nie wskazuje - u mnie wszystko działa.

  • 12. Data: 2012-01-22 18:27:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *L501 aneryS* napisał(-a):

    > Bardzo stara. 9 chodzi wyraźnie szybciej. Opcję aktualizacji masz w
    > OIDP podmenu Pomoc.

    Stara, fakt. Ale nie problem w tym, że nie potrafię jej zaktualizować,
    tylko w tym, że już od wersji 4 jej budowa i wygląd kompletnie mi nie
    odpowiada, a nie wiem czy istnieje dodatek dla v9.x.x przywracający
    wygląd do v3.x.x

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2012-01-22 19:01:34
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    1...@n...neostrada.pl

    > Bardzo stara. 9 chodzi wyraźnie szybciej. Opcję aktualizacji masz w
    > OIDP podmenu Pomoc.

    Toż to samo ja napisałem tylko w innej formie, zostałem za to pożegnany
    na zawsze i to jeszcze błędnie, pisze się forever.

  • 14. Data: 2012-01-23 09:43:51
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

> [...]
    > z sdc.francetelecom.com... i tak do usranej śmierci. Nic się kompletnie
    > więcej nie dzieje. Możecie to zweryfikować? TIA

    na MF3.6.16 mam to samo.

    t-1

  • 15. Data: 2012-01-23 14:19:00
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "t-1" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > na MF3.6.16 mam to samo.

    To idź do mamy, może pogłaszcze po główce. Używanie przestarzałych
    przeglądarek to proszenie się o kłopoty, a w ogóle to totalny OT!
    Jak mi się nie otworzy strona polityka.pl to mam stękać na
    pl.soc.polityka?

  • 16. Data: 2012-01-23 16:54:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ask.net.pl
    *t-1* napisał(-a):

    > na MF3.6.16 mam to samo.

    Tytułem próby zainstalowałem 9.0.1 Ale że kompletnie mi nie leżał, to
    zainstalowałem 3.6.20 no i o dziwo strona TPSA działa. Nie wiem czy to
    zasługa chwilowej obecności wersji 9, czy też 3.6.20 jest już tak inny,
    że strona zaczęła działać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675