  • 1. Data: 2012-03-31 11:19:17
    Temat: WOW! Darmowe rozmowy i smsy do wszystkich
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W ramach abonamentu 79zł.
    Play znów powalił na kolana.
    Ale nie mogę znaleźć regulaminu.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 2. Data: 2012-03-31 11:22:25
    Temat: Re: WOW! Darmowe rozmowy i smsy do wszystkich
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    a, jest:

    http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_FORMU
    LA_40_od_29-03-2012.pdf

    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_
    FORMULA_40_89_29-03-2012.pdf

    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_
    FORMULA_40_2GB_109_30-03-2012.pdf

  • 3. Data: 2012-03-31 11:42:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > W ramach abonamentu 79zł.
    > Play znów powalił na kolana.

    Tak, w zeszłym tygodniu. Ale po co fatygować się czytaniem innych postów,
    skoro można zabłysnąć swoją "rewelacją"? Zawszeć to +50 do lansu na grupach.

    > Ale nie mogę znaleźć regulaminu.

    Podpowiedź miałeś w swojej poprzedniej stopce. Było zmieniać?

    JoteR

  • 4. Data: 2012-03-31 11:47:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31.03.2012 o 11:42 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Tak, w zeszłym tygodniu.

    O faktycznie, sorry..

  • 5. Data: 2012-03-31 12:14:52
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr M napisał:
    > W ramach abonamentu 79zł.
    > Play znów powalił na kolana.
    > Ale nie mogę znaleźć regulaminu.

    Licha oferta, telefonu nuie dają... ;)

  • 6. Data: 2012-03-31 12:23:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisa?(a):

    > W ramach abonamentu 79zł.
    > Play znów powalił na kolana.

    Mnie ino rozweselil ;) W czasach kiedy rozmowy głosowe stają się
    dodatkiem do Internetu oni wyskakują z ryczałtem (i nie do wszystkich)
    za kwotę taką, za którą już od dawna można sobie dzwonić i dzwonić, i
    dzwonić ;P

    > Ale nie mogę znaleźć regulaminu.

    Są na stronie:
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    abonament/super-formula-4/index.html

    Musisz kliknać na belkę "Dokumenty" w napis rozwiń.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 7. Data: 2012-04-01 23:41:20
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > W ramach abonamentu 79zł.
    > Play znów powalił na kolana.

    Ano powalil swoich uzytkownikow :)
    Doczytaj ile tam internet kosztuje ?

  • 8. Data: 2012-04-03 18:46:16
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 1 Apr 2012 23:41:20 +0200, cpt. Nemo wrote:

    > Ano powalil swoich uzytkownikow :)
    > Doczytaj ile tam internet kosztuje ?

    2GB za 20zl?

    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    abonament/formula40/index.html

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2012-04-04 02:41:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala"

    > 2GB za 20zl?

    No wlasnie, to jakis kosmos sie robi przy tym poziomie oplaty
    abonamentowej :)
    No i ze stacjonarnymi tez nie halo ?

  • 10. Data: 2012-04-04 07:52:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Apr 2012 02:41:14 +0200, cpt. Nemo wrote:

    > No wlasnie, to jakis kosmos sie robi przy tym poziomie oplaty
    > abonamentowej :)

    Uwazasz, ze to duzo, tak?

    > No i ze stacjonarnymi tez nie halo ?

    Stacjonarki dycha. Zaloz, ze ten abo w wersjii full wypas kosztuje 110zl
    i tyle. Pasuje, -- bierzesz, za duzo -- olewasz (jak ja). Mysle, ze dla
    ludzi duzo rozmawiajacych stowka na miesiac nie jest duzym abonamentem,
    a wcale bym się nie zdziwil, gdyby pakiet netowy nie bylby im do szczescia
    potrzebny...