  • 41. Data: 2009-06-30 05:28:58
    Temat: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Z tego miejsca pozdro dla Ajfonowców (i niestety niektórych WM'owców :( ),
    > którym zdarza się pisać smsy podczas jazdy autem <hello>. Albo macie w
    > umysle mapowanie ekranu, albo sekretarkę obok która szrajbnie co powiecie,
    > albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No,
    > klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].
    >
    > Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to
    > gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak
    > jest - nie negować!)

    Ale nie trzeba mieć auta, to samo dotyczy tramwaju, autobusu, czy choćby
    pisania idąc chodnikiem. Ja pisze na numerycznej klawiaturze wykorzystując
    T9 Jedną ręką i prawie bezwzrokowo (nie mówię o szybkości pisania, która
    bije każdego iP wtym układzie), więc drugą moge trzymac się np. poręczy,
    albo trzymać w niej torbe, a na ulicy nie wyrżne w drzewo idąc prostą drogą
    (widzieliście ten program na iP do pisania sms-ów który pod trescia sms-a
    wyświetla obraz z kamery iPhona - tak, aby iPhone Man nie wpakował się
    pisząc na słup, czy pod auto - <lol> )

    JA

  • 42. Data: 2009-06-30 06:46:13
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Latwosc oblugi Iphone bije na glowe kazdego WM.

    Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
    mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
    jak odrzucić?

    > No jak nie to po co narzekac na foto iphona nieistote

    Za 2Mpix w Ip 3g trzeba dać apple plusa. Np na takiego open eira mnie z moją
    Omnia (5Mpix) już nie wspuszą. A z Ipoo luzik.
    http://www.opener.pl/pl/info/regulamin
    "Na teren festiwalu można wnieść amatorskie aparaty cyfrowe o matrycy do 3.2
    MPix"

    > Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

    Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

    > iphone bije kazdego WM latwoscia obslugi prawda ?

    Tak, jednen klawisz to maksymalna łatwośc obsługi.

    ;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 43. Data: 2009-06-30 06:50:20
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> Odpowiedz na

    > Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo
    > i nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby
    > zwolnić zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.

    W WM2003 tak. Choć tam też zamykało się z poziomu homescreena.
    W WM6 wystarczy przytrzymać paluch przez ~sek na krzyżyku i aplikacja jest
    już zamknięta. No i w TF po lewej obok wskaznika beterii masz rozwijaną liste
    akrywnych aplikacji, razem z krzyżykiem do szybkiego zamykania.
    Mam 128MB ramu i żadko kiedy udaje mi się go zapchać. Diamond ma 288MB...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 44. Data: 2009-06-30 07:48:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > Wolę 15 przycisków mechanicznych, które spokojnie wytrzymają 2 lata
    > intensywnego uzytkowania w HTC niż jeden dotykowy ekran, z któym trzeba sie
    > obchodzić jak z jajkiem a i tak wyrobi sie przy intensywnym uzywaniu przed
    > upływem roku.

    Zaprawde powiadam ci nie widziales iphona i jego ekranu. Ja rozumiem ze
    do tej pory dla ciebie ekran to jedynie wciskane badziewie ale sa inne
    technologie

  • 45. Data: 2009-06-30 07:51:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
    > mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
    > jak odrzucić?

    Nie widziales iphona. na ekranie pojawiaja sie WIELIE dwa guziki
    ZIELONY I CZERWONY i zaprawde powiadam ci ze sa letwiejsze do skumowania
    niz jakies ta jednakowego koloru sluchwaka z kreska i bez.

> [...]
    > http://www.opener.pl/pl/info/regulamin
    > "Na teren festiwalu można wnieść amatorskie aparaty cyfrowe o matrycy do 3.2

    Ale o co chodzi bedziesz robil zdjecia do gazety czy na plakat ?

    > Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

    Taaada iphone ma najlepsza lawiature ekranowa w historii.

    > Tak, jednen klawisz to maksymalna łatwośc obsługi.

    W porownaniu do WM jest banalny moj 2 letni synek potr5afi sobie
    przegladac zdjecia samemu,

  • 46. Data: 2009-06-30 07:52:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo
    > i nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby
    > zwolnić zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.

    Co jest glupota. Gdyz 99% aplikacji nie ma potrzeby byc uruchomionych
    jednoczesnie a do jais tam GG jest PNS w iphonie

    > Jak nie powywalasz wszystkich siedzących w pamięci aplikacji to
    > ptrzeglądarka po prostu muli i tyle.
    > Ponadto zamulanie przeglądarek to także efekt słabych łącz GPRS.

    Ktore jaos dziwnei lepiej dzialaja w safarii a to cud.

  • 47. Data: 2009-06-30 07:54:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > T9 Jedną ręką i prawie bezwzrokowo (nie mówię o szybkości pisania, która

    Ojej Nokia 5110 jest najlepszym telefonem.

  • 48. Data: 2009-06-30 08:09:28
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 23:07:55 +0200, Viator <p...@w...pl> wrote:

    >Naprawde?

    Naprawdę.

    >Ja tam nie pieprznalem jeszcze Diamondem o sciane tylko dlatego, ze uzywam
    >go wlasnie malo intensywnie, a i tak szlag mnie trafia, jak jestem sobie w
    >sklepie i chce na ceneo sprawdzic cene produktu, a ten durny telefon tak
    >zamula, ze w polowie mi sie odechciewa. Albo jak musze zrobic cos szybko
    >(zadzwonic, wyslac smsa lub wlasnie wejsc na jakas strone), a to gowno
    >akurat sie zawiesi i trzeba resetowac, co oczywiscie trwa minute :/

    Ja mam HTC Touch Pro, obok jest jeszce 2 takie same. Pozostałe to
    jakieś starsze MDA Ery. Zero problemów z pocztą/przeglądarką. Backend
    Joomli i WordPressa działa sobie na tym całkiem przyjemnie. Akurat dla
    wklepywaczy ważna jest klawiaturka - TouchPro zastąpiły Nokie E61 bo
    czasmi to są dość spore artykuły.

    Zdrówko

  • 49. Data: 2009-06-30 08:27:24
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Nie widziales iphona. na ekranie pojawiaja sie WIELIE dwa guziki
    > ZIELONY I CZERWONY i zaprawde powiadam ci ze sa letwiejsze do skumowania
    > niz jakies ta jednakowego koloru sluchwaka z kreska i bez.

    Ty tego nie mów mi, powiedz to 61% angoli.

    > Ale o co chodzi bedziesz robil zdjecia do gazety czy na plakat ?

    Kpisz sobie?

    > Taaada iphone ma najlepsza lawiature ekranowa w historii.

    I znowu masz pozdrowienia do 61% angoli.

    Ale już 61% angoli nie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 50. Data: 2009-06-30 09:31:07
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
    > mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
    > jak odrzucić?

    A jak ściszyć? A jak zawiesić?

    :-)