    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Date: Mon, 29 Jun 2009 12:37:30 +0200

    Wycior pisze:

    > No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na
    > dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo przecież
    > to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do bani.
    >
    > Chyba jestem jakiś pojebany bo nigdy nie zamieniłbym telefonu z Symbianem
    > czy WM na ipoo... Zaznaczam, że fanem WM też nie jestem i ten system mi nie
    > odpowiada (w przeciwieństwie do Sym).

    Ale wiesz ze producentow odczucia jakiego Wyciora w PL to troszke wala i
    wola jednak posluchac opinii normalnych uzytkownikow.

    > A tak nawiasem mówiąc - ajfon jebie na odległość... Ładnie wygląda, świetnie
    > błyszczy (niczym psie jaja po wylizaniu) ale nie wyłamuje się niczym spoza
    > grona zwykłych telefonów. Wniosek? Nigdy nie dorówna WM czy Symbianowi :].

    Oczywiscie jest taki paskudny nie to co Symbian trzeszczacy plastik
    jeden dotykowy model w absurdalnej cenie i drugi drozszy od iphona....

    A srodu jakis wimizerowany systemik bez oprogramowania

    > Z tego miejsca pozdro dla Ajfonowców (i niestety niektórych WM'owców :( ),
    > którym zdarza się pisać smsy podczas jazdy autem <hello>. Albo macie w
    > umysle mapowanie ekranu, albo sekretarkę obok która szrajbnie co powiecie,
    > albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No,
    > klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].

    A jak tam lufcik w E71 i E51 ? Czy dodaja juz soczewki gratis ?

    > Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to
    > gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak jest -
    > nie negować!)
    >
    > --
    > przepraszam grono za wulgaryzmy

    Dobry stary Wycior z nadcisnieniem. Mozemy dyskutowac ale bez negowania
    faktow i statystyki i robienia z siebie "wzorca" dla ludzi bo to smieszne