  • 11. Data: 2011-08-30 17:09:15
    Temat: Re: WM 7 aplikacja phone
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Skrypëk wrote:

    > Ale to już w większości nieaktualne lub nieistotne.

    Czyżby? Aktualizacji nadal nie ma, zaś test
    (sprzed +- paru dni więc nie "nieaktualny")
    współczesnego telefonu wygląda tak:

    http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=433&str=3

    Być może jest _nieco_ lepiej niż było parę
    miesięcy temu, lecz nadal nie ma powodu do
    zachwytu, co widać w tekście.

    Komentarze do testu także nie są przychylne
    dla.. obiektu testu.

    No i

    "Mango będzie dostępne dla wszystkich starych telefonów z WP7
    jednak oficjalną drogą aktualizacji nie otrzymają spolszczenia."

    Bez komentarza.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 12. Data: 2011-08-31 15:30:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:j3j5gv$1un$1@news.onet.pl...

    > Czyżby? Aktualizacji nadal nie ma,

    Jest gotowa.

> [...]
    >
    > http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=433&str=3
    >
    > Być może jest _nieco_ lepiej niż było parę
    > miesięcy temu, lecz nadal nie ma powodu do

    Zaiste genialny to chwyt marketingowy, by na parę dni przed premierą nowej
    wersji recenzować wersję sprzed pół roku. Ciekawe ile Google płaci za takie
    "dziennikarstwo".

    > Komentarze do testu także nie są przychylne
    > dla.. obiektu testu.

    Nie brak w internecie pożytecznych idiotów, którzy będą się mądrzyć na temat
    urządzeń i programów, których w życiu na oczy nie widzieli.

    Tymczasem 90% użytkowników jest zadowolonych już od pierwszego wejrzenia.
    Lobby androidowe sobie z tego zdaje sprawe i trzęsie portkami - stąd te
    wszystkie antyreklamy i przekupywanie sprzedawców, by nie dawali klientom
    nawet obejrzeć WP7.

    > No i
    >
    > "Mango będzie dostępne dla wszystkich starych telefonów z WP7 jednak
    > oficjalną drogą aktualizacji nie otrzymają spolszczenia."

    Nie pali się, można poczekać na nowe Nokie i HTC.

    A obecni zadowoleni posiadacze zainstalują sobie metodą nieoficjalną. Mi się
    dzisiaj rano udało. Musiałem znaleźć oryginalny ROM i zaorać wszystko do
    zera do 7004, żeby Chevron unlock zadziałał i zeszło mi całą noc, ale
    powiodło się. A jeszcze wczoraj nie wiedziałem, że można samemu sobie
    spolszczyć Mango. Dzięki za inspirację! :)

    > Bez komentarza.

    Jak jeszcze przestaniesz przytaczać wypociny androidowych gimbusów, to już
    będzie super.