  • 1. Data: 2009-09-04 11:05:13
    Temat: WAW - Nowolipki - znaleziono coś co zgubił skuter
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Helix chyba, ale przód widziałem w lusterku samochodu przez ułamek sekundy,
    więc nie na pewno. Popierdzielał zdrowo i nie brzęczał jak dwusuwowy
    motorower. Wiśniowy metalik. Jechał Nowolipkami przez skrzyżowanie z JP II z
    otwartym carnym kufrem. Wyżej wzmiankowany przedmiot (nie całkiem tanie
    motoakcesorium) wystawał z tegoż. Przed skrzyżowaniem z Karmelicką przedmiot
    wypadł i jest obecnie u mnie we w depozycie. Wydam za okazaniem drugiego
    elementu kompletu, pasującego do tego, co zebrałem z asfaltu. Gonić go nawet
    nie próbowałem, bo skuter samochodem to se można... przewieźć najwyżej.

    Podobne ogłoszenie postaram się zamieścić na różnych forach, które znajdę,
    ale nie chce mi się specjalnie rejestrować na skutery.net, riders, forum
    motocyklistów itp., więc jeśli komuś się będzie chciało a ma odpowiednie
    loginy itp, to proszę o zamieszczenie wszędzie linków do niniejszej
    wiadomości - choćby z niusy.onet.pl czy google groups.

    MS

  • 2. Data: 2009-09-04 12:56:44
    Temat: Re: WAW - Nowolipki - znaleziono coś co zgubił skuter
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > loginy itp, to proszę o zamieszczenie wszędzie linków do niniejszej
    > wiadomości - choćby z niusy.onet.pl czy google groups.

    crosspost poszedl na burgmania.net

    --
    Michal
    FJS600

  • 3. Data: 2009-09-04 13:11:11
    Od: biela <b...@g...com>

    Poszedł na autokacik.pl

  • 4. Data: 2009-09-04 15:47:03
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Mat S pisze:
> [...]
    > ma odpowiednie loginy itp, to proszę o zamieszczenie wszędzie linków do
    > niniejszej wiadomości - choćby z niusy.onet.pl czy google groups.

    Wywies kartke z informacja w okolicach tamtego skrzyzowania. Moze bedzie
    szukal.

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 5. Data: 2009-09-04 18:24:12
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Paweł Andziak napisał(a):

    > Wywies kartke z informacja w okolicach tamtego skrzyzowania. Moze bedzie
    > szukal.

    Pamiętam jak na skrzyżowaniu koło mnie przez dłuższy czas wisiało
    ogłoszenie:
    Zgubiono silnik od Hondy. Znalazcę proszę o kontakt...

    Jakoś zawsze sobie wyobrażałem gościa, który jadąc nie zauważył, że mu
    silnik odpadł :-)

    --
    M.

  • 6. Data: 2009-09-05 01:40:49
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 04.09.2009 Shreek <p...@M...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > Zgubiono silnik od Hondy. Znalazcę proszę o kontakt...
    >
    > Jakoś zawsze sobie wyobrażałem gościa, który jadąc nie zauważył, że mu

    Może z lawety? A może z całą hondą..? :>

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia