  • 1. Data: 2009-09-04 11:40:35
    Temat: KUPIE XTZ 750
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Po 5 latach jazdy na katach, dojrzałem do decyzji ze czas zmienić sprzęta.
    Zdecydowałem sie na coś turystycznego i żeby tez miało enduro w "nazwie":)
    Wiec wybór był dość prosty - super teresa, zawsze mi sie podobała:) Znacie
    kogoś kto ma terese do sprzedania w dobrym stanie, rocznik 91 ostatecznie
    ale najlepiej 93-94. Czym sie kierować podczas oględzin motocykla, jakie
    słabe newralgiczne punkty ma ten sprzęt i gdzie zaglądać żeby je ewentualnie
    wybadać, jakie odgłosy w siniku nasłuchiwać?? itd

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 2. Data: 2009-09-05 14:01:22
    Temat: Re: KUPIE XTZ 750
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    yo!

    kolega ma piekna xtz 750 na zbyciu - przesiadl sie na tigera - problem tylko w
    tym czy chce Ci sie dymac po motocykl przez cala Polske na podkarpacie. jak
    cos pisz na gg: 6200322

    szynszyll
    xtz750

  • 3. Data: 2009-09-05 20:06:58
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "szynszyll" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h7tqvi$n7t$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > tylko w
    > tym czy chce Ci sie dymac po motocykl przez cala Polske na podkarpacie.

    Dzięki za info, szkoda ze trochę spóźnione. Jutro jadę po tenere w okolice
    3miasta, mam tam ponad 500km w jedna stronę wiec też niezły kawał. Moto
    użytkowane przez członka xtzclub, ładne i dobrze servisowane, z chyba pełnym
    wyposażeniem akcesoryjnym do turystyki. Myślę ze to będzie dobry zakup:)

  • 4. Data: 2009-09-07 15:39:59
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 5 Wrz, 22:06, "kabat" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wyposażeniem akcesoryjnym do turystyki. Myślę ze to będzie dobry zakup:)

    I jak, lyknales ta Tenerke?

    ----
    Lukasz B.
    Honda Deauville '02, WAW

  • 5. Data: 2009-09-07 17:25:18
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqb.googlegroups.com...

    > I jak, lyknales ta Tenerke?

    Tak:) wczoraj, droga powrotna 140km w, przemokłem i mnie wypizgalo. Dobrze,
    że potem było już sucho. Sprzęt jest fajnie doposażony. Wygląd widać ze ma
    już blisko 20 lat, ale są to raczej szczegóły. Najważniejszy jest przecież
    stan techniczny, i mam nadzieje, że jest tak jak mówił były właściciel;)
    Narazie przejechałem 500km i nic nie cieknie, silnik chodzi ładnie. Nie
    wiedziałem co sie dzieje, że biegi tak źle wchodzą, okazało się, że dźwignia
    haczy o karter, swoja drogą jak były właściciel tego nie widział i jak on
    wogole biegi zmieniał. Zdoiłem dźwigienkę, - imadło, młotek) i chodzi jak
    złoto hehe. Podobno następna regulacja zaworów za 15 tyś i olej za 4tys.
    Napęd w dobrym stanie. Ale opona z tyłu tragedia i dramat , to chyba jakieś
    haidenau. W tym deszczu uślizgi były nawet na 4biegu, wiec jechałem jak
    kaleka ledwo muskając manetkę, z sercem w dupie żeby się nagle nie wyjebać
    przy wyprzedzaniu. Teraz jestem na etapie napawania sie komfortem, po
    przesiadce z KTMa 640:)

    --
    pozdro
    XTZ 750