  • Data: 2010-09-14 00:10:41
    Temat: W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Założenia: dojechać nie napinając się, możliwe szybko i wygodnie.

    Wyjazd rano, jak rano trzeba wyjechać żeby nie stać w Warszawie? Start
    z TT. Nocleg za Wiedniem, najlepiej za Grazem, może nawet w Słowenii.
    Chcę dojechać do portu w Splicie na 17.

    Trasa: Warszawa - Cieszyn standardowo, dalej Frydek-Mistek - Brno -
    Wiedeń, czy Zilina - Bratysława - Wiedeń? A może Brno - Bratysława -
    Wiedeń. Dalej Graz (nocleg?) Maribor - Zagrzeb - Split.

    Preferuje autostrady, 2 lata temu jechałem przez Brno, rok temu przez
    Bratysławę, i tak źle i tak nie dobrze. Jak obecnie wyglądają odcinki
    Frydek-Mistek - Olomouc, Breclaw - Wiedeń, warto tamtędy?
    Google pokazuje kilka minut różnicy, teoretycznie, a w praktyce zawsze
    trafię na wykopki, albo podobne rozrywki.

    Proszę więc głównie o sugestie dotyczące odcinka Cieszyn - Wiedeń.
    Najlepiej od praktyków ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom