  • 221. Data: 2015-11-21 22:37:06
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 20:10, trolling tone pisze:

    > Może się łatwo okazać, że i 64 GB będzie mało. Co wtedy,

    Ojej, ale z ciebie ograniczony "polaczek". Wtedy sprzedajesz na ebayu
    (tylko nie na allegro!) swojego iphone'a 64gb i kupujesz iphone'a 128gb.

    --
    Liwiusz

  • 222. Data: 2015-11-21 22:40:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2qesp$evc$1@dont-email.me...

    > śledzenie uzytkowników jest konkurencyjną ofertą Apple?
    > bardzo nowatorskie podejście przedstawiasz.

    Połączyły Ci się w jedno dwie osobne rzeczy połączone spójnikiem.

    > Czy może jednak nie potrafisz w żaden sposób uzasadniać swoich
    > wypowiedzi? Co mnie zupełnie nie dziwi.

    Masti. Zlituj się. Ja Ci oczu nie będę otwierał. Nie chce mi się.
    Wygooglaj sobie sam jeśli moje keywords są zbyt angielskojęzyczne.

  • 223. Data: 2015-11-21 22:44:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    > Zanim wyślesz filmik do chmury, musi on być choć na chwilę
    > zapisany lokalnie. Mylę się?

    Pewnie się nie mylisz. Ale na jeden filmik starczy miejsca.
    Nie starczyłoby na trzymanie ich tam kilka.

    > Może się łatwo okazać, że i 64 GB będzie mało. Co wtedy,
    > znowu eBay?

    Myślę że jak masz takie hobby to od razu kupiłbym wersję 128Gb.

    > Nie piszę wyłącznie o iPhone'ach. Przy takich
    > możliwościach multimedialnych, jakie oferują współczesne
    > smartfony, ograniczanie pamięci to kompletny bezsens. Chmura
    > na wyjazdach, zwłaszcza zagranicznych, sprawdza się kiepsko.

    Bezsens dla Ciebie, dodajmy. I masz prawo tak uważać.
    Ale nie jest to uniwersalny bezsens i nawet mając gniazdo
    na kartę też masz jakieś "ograniczanie" pamięci...
    Swoją drogą na wakacje zagraniczne możesz wziąć
    coś więcej ze sobą niż smartfon - smartfon załatwia Ci
    scenariusz gdy nieprzygotowany widzisz coś wartego
    na filmie uwiecznienia.

  • 224. Data: 2015-11-21 22:44:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ojej, ale z ciebie ograniczony "polaczek". Wtedy sprzedajesz na ebayu
    > (tylko nie na allegro!) swojego iphone'a 64gb i kupujesz iphone'a 128gb.

    eBay, Allegro, gumtree - co za różnica? Wiesz o co chodzi, prawda?
    Nie czepiaj się.

  • 225. Data: 2015-11-21 22:48:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    >Myślę że jak masz takie hobby to od razu kupiłbym wersję 128Gb.

    Ale niemożliwość upgradu owej pamięci to wg ciebie:
    1. zaleta
    2. wada
    3. nie wiem
    4. masaj

  • 226. Data: 2015-11-21 22:49:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 22:44, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > eBay, Allegro, gumtree - co za różnica? Wiesz o co chodzi, prawda?

    Oczywiście, że wiem. Pomysł równie imbecylny jak ten, aby zmieniać
    samochód na zimę, aby mieć zimowe opony.

    --
    Liwiusz

  • 227. Data: 2015-11-21 22:54:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Połączyły Ci się w jedno dwie osobne rzeczy połączone spójnikiem.

    kiepsko się wijesz. To czemu usiłowałeś to wytłumaczyć wcześniej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 228. Data: 2015-11-21 23:08:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oczywiście, że wiem. Pomysł równie imbecylny jak ten, aby zmieniać
    > samochód na zimę, aby mieć zimowe opony.

    No cóż... nie widzę analogii z samochodem.
    Ale co kto lubi - wolisz wymienne karty to kupujesz
    taki z gniazdkiem, czy to nie jest oczywiste?
    Nie tylko iPhone nie ma karty pamięci, wiele
    innych telefonów jej nie ma a te które ją mają
    i tak często są niewykorzystywane przez userów.

  • 229. Data: 2015-11-21 23:08:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Znajdź sobie może jakieś pożyteczne zajęcie, co?

    w przeciwieństwei do Ciebie mam.
    to jak tam? odpowiesz na pytanie czy dlaej będziesz się migał?

  • 230. Data: 2015-11-21 23:09:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>