  • 161. Data: 2015-11-18 00:52:22
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:564b9357$0$22828$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jedni potrzebują logo żeby sobie podnieść... Mniejsza o to. Może ktoś coś
    > spożywa. :)
    > A inni potrzebują aparat foto żeby robić zdjęcia. U mnie jest to jedyny
    > aparat. Taki mam styl życia ;-)

    Czemu nie kupisz sobie Lumni 1020?
    Ktoś tu zachwalał ją jako lepszą od aparatu foto w iPhone 6S+.

    > Skoro 5C to biedafon to dlaczego jest taki drogi?
    > Przecież napisałem że jak nie jest zepsuty to nawet
    > działa i to płynnie. Jest wart tych 700 zł ;-)
    > nowy na rocznej gwarancji.
    > Co jest w niebiedafonach lepszego (konkrety)
    > żeby płacić jeszcze więcej niż oficjalne 1600 zł?

    Choćby metalowa obudowa, więcej pamięci, szybszy procesor...

  • 162. Data: 2015-11-18 00:56:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Tak to wlasnie wyglada. Na ostatnim keynote przedstawili niebywale
    > osiagniecie w postaci ruchomych fotek, ktore sa dostepne u konkurencji od
    > dluzszego czasu. Dzielony ekran tez jest nowoscia inaczej. Aaa no i filmy
    > 4K.

    Ja tam widziałem więcej ciekawostek.

    > Teraz zas szykuje sie kolejna nowosc, od ktorej w glowie z wrazenia moze
    > sie zakrecic:
    > http://www.dobreprogramy.pl/Niedlugo-iPhone-rozpozna
    -czy-na-niego-patrzysz,News,68241.html

    No jest to istotne ze względu na sprawdzanie czy oglądasz reklamy :-)

    > Ladowanie bezprzewodowe chyba jeszcze nie zostalo wynalezione?
    > Jesli nie to znaczy, ze jest zbedne, niepotrzebne i...zbedne.
    > Po wynalezieniu znow wszystko sie zmieni jak to bylo chocby
    > z wiekszym ekranem.

    Może potrzebne ale nie niezbędne ani nie przeważające w decyzji
    o wyborze telefonu. A co do wielkości ekranu to ja nie zmieniłem
    zdania i wielokrotnie już powtarzam że chętnie kupiłbym dziś
    coś właśnie wielkości iPhone4/iPhone5 gdyby było nowe...

    > Ten fragment wypowiedzi Apple jest niezly: "Barierą nadal pozostaje
    > pojemność akumulatora."
    > Zrobili maciupenka baterie, wypchneli obiektyw na zewnatrz (nie ujmujac go
    > w wymiarach telefonu, chyba ze sumienie ich ruchylo przy 6S) i
    > przydzwonili glowa w bariere. W tym roku na keynote byl pokazywany
    > chyba Frogger zamiast Infinity Blade bo baterii nie starczyloby do konca
    > prezentacji.

    Zawsze można telefon podmienić w trakcie prezentacji, nie?

    > Apropos baterii, znowu Apple (i reszta swiata tym razem) zaspalo:
    > http://lukaszskalba.komorkomania.pl/32025,huawei-szy
    bkie-ladowanie

    Tylko pytanie czy bateria wytrzyma te 4-5 lat jak w moim iPhone
    codziennie ładowanym, czy po miesiącu takiego traktowania
    trzeba będzie szukać nowej.

  • 163. Data: 2015-11-18 01:04:54
    Od: atm <...@v...pl>

    bkie-ladowanie

    > Tylko pytanie czy bateria wytrzyma te 4-5 lat jak w moim iPhone
    > codziennie ładowanym, czy po miesiącu takiego traktowania
    > trzeba będzie szukać nowej.

    Pozyjemy zobaczymy co Chinczyki wymysla. Od dawna prosi sie o rewolucje
    w akumulacji energii, poki co z takim sobie skutkiem.
    Smiesznie wygladaja np smartzegarki prezentujace przez 90% czasu czarny
    ekran. Spora czesc dronow zabawkowo-amatorskich to 10 min lotu i 2h
    ladowania itd.

  • 164. Data: 2015-11-18 01:27:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 00:52, Pszemol pisze:
    > Czemu nie kupisz sobie Lumni 1020?
    > Ktoś tu zachwalał ją jako lepszą od aparatu foto w iPhone 6S+.

    W mojej najbliższej rodzinie obecnie używamy: 1020, 5C, Galaxy S2.
    Każdy ma swoje wady i nie waham się o nich mówić :-)

    > Choćby metalowa obudowa, więcej pamięci, szybszy procesor...

    Metalowa obudowa? Po co? I tak nie widać bo w etui :-)
    Więcej pamięci? Po co? 8 Giga w zupełności wystarcza.
    Wróć!!! Zabrakło tylko przy aktualizacji systemu. Musiałem przekopiować
    trochę fotek :-)
    Szybszy procesor? Po co? Przecież pisałem że działa płynnie?

    5C jest wart tych 700 zł. To dobrze wydane pieniądze ;-)

  • 165. Data: 2015-11-18 10:16:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 14:27, Pszemol pisze:
    > Na Apple ludzie panują nad telefonem lepiej - nie muszą
    > się po sznurku cofać skąd przyszli, zagubieni... jak Jaś
    > i Małgosia w lesie z domkiem z piernika :-)

    He he he :-)

    Muszą za to ciągle wracać na górę drzewa rozpoczynać od początku zamiast
    nacisnąć cofnij i wyjść z miejsca o jeden poziom wyżej.
    Czasem robi się to celowo a czasem żeby odwołać coś czego się nie
    chciało kliknąć. Mimo genialności ekranu ajfona ;-) zdarza się jednak
    coś tapnąć źle bo on z zasady jest mniej precyzyjny w użytkowaniu.

    Przypomnę że Android i WP mają przycisk Home.
    Znaczy wybór jest większy nie tylko jedynie słuszna droga

    Dlaczego wszystkie przeglądarki internetowe posiadają taki przycisk a
    Apple się uparło

    Dodam jeszcze fakt że przycisk jest fizyczny a nie dotykowy co zakrawa
    na jakieś przedpotopowe archaiczne rozwiązanie :-)

    Wiem... Teraz będziesz udowadniał że brak czegoś, ułomność
    nieintuicyjność w porównaniu do milionów urządzeń, które ewoluowały
    latami i w których "wstecz" jest jak najbardziej oczywistą
    funkcjonalnością, jest cechą geniuszu

    Daj już sobie spokój i nie zawracaj Wisły kijem :-)

  • 166. Data: 2015-11-18 10:21:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 14:27, Pszemol pisze:
    > Funkcja cofnięcia się, jeśli oczywiście jest do czegoś
    > potrzebna (np. zagnieżdzone okienka konfiguracyjne)
    > jest obsługiwana indywidualnie przez samą aplikację.

    I trzeba dokładnie szukać gdzie ona jest zamiast używać jej
    automatycznie, odruchowo.
    Ot... taka niekonsekwencja programistów :-)

  • 167. Data: 2015-11-18 11:07:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > ?? Masti, przytomny Ty jesteś?
    > Już Ci wygooglałem a Ty dalej nie widzisz?

    właśnie dostałeś linka z "Twojego" guglania.
    to teraz tłumacz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2015-11-18 14:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > kliknąć. Mimo genialności ekranu ajfona ;-) zdarza się jednak coś tapnąć
    > źle bo on z zasady jest mniej precyzyjny w użytkowaniu.

    Mniej precyzyjny w działaniu? Ty, może Twój iPhone jest zepsuty?
    A ruch taki że klikasz guzikiem Home szybko dwa razy i pokazują
    Ci się aktualnie otwarte aplikacje i ta ostatnio używana jest zawsze
    blisko to znasz? Możesz wtedy bardzi szybko przełączać się między
    nimi, bez potrzeby systemowego guzika cofnij...

    > Przypomnę że Android i WP mają przycisk Home.
    > Znaczy wybór jest większy nie tylko jedynie słuszna droga

    I dlatego użytkownicy Androida których znam nic o guziku Home
    nie wiedzą - używają jak zaczarowani guzika Cofnij po 1000 razy
    nierwowym ruchem, 990 razy za dużo :-)

    > Dlaczego wszystkie przeglądarki internetowe posiadają taki
    > przycisk a Apple się uparło

    Safari, przeglądarka internetowa, też ma taki guzik.
    Ale telefon nie jest internetem :-) Nie ma w iOS niepotrzebnych guzików.

    > Dodam jeszcze fakt że przycisk jest fizyczny a nie dotykowy co zakrawa na
    > jakieś przedpotopowe archaiczne rozwiązanie :-)

    O ile się orientuję w archaiźmie, to własnie fizyczne przyciski są
    archaizmem jeśli chodzi o telefony i smartfony :-)
    A co do fizyczności guzików to też mam wątpliwości - na moim
    tablecie 7" od Asusa fizyczne guziki są tylko do włączania go
    i do regulacji głośności - te trzy guziki Androidowe są symulowane
    na ekranie dotykowym, zabierając na to cały pasek ekranu...

> [...]
    > oczywistą funkcjonalnością, jest cechą geniuszu
    >
    > Daj już sobie spokój i nie zawracaj Wisły kijem :-)

    Sprawdź w słowniku znaczenie słowa archaizm, bo Twój wyskok
    z guzikami dotykowymi w roli archaizmu był bardzo groteskowy.

  • 169. Data: 2015-11-18 14:12:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > I trzeba dokładnie szukać gdzie ona jest zamiast używać
    > jej automatycznie, odruchowo.
    > Ot... taka niekonsekwencja programistów :-)

    Jak to szukać? Jedno spojrzenie na ekran i jest! :-)
    Jesteś pewny że masz wszystko dobrze z oczami?
    Może nowe okulary potrzebujesz, co?

  • 170. Data: 2015-11-18 14:12:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2hil3$1vr$1@dont-email.me...

    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > właśnie dostałeś linka z "Twojego" guglania.
    > to teraz tłumacz

    Udajesz głupiego czy nie udajesz?