    From: "bilbo" <b...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)
    Date: Mon, 21 Jun 2010 13:38:11 +0200

    Witam,

    Planuję w najbliższym czasie kupno netbooka i mam dylemat, ponieważ
    chciałbym, żeby godził kilka parametrów, z których część jest z sobą
    sprzeczna. Ale spróbuję z Waszą pomocą, może jest taki model?

    1. Komputer ma być lekki, przenośny - głównie do pisania, internetu i
    prostych prac graficznych, czasem obróbki muzyki, czasem też do starszych
    gier :)

    2. Wygodna klawiatura, obecność lewego altu! (jestem mańkutem :))

    3. Długi czas pracy na bateriach: od 5 godz.

    4. Ekran... wolałbym większy niż 10 cali. Chociaż 11...

    5. 2Gb RAM-u, w miarę wydajny, także karta graficzna w miarę możliwa

    6. System Windows 7 lub XP.

    7. WiFi, port GSM, Bluetooth, czytnik kart pamięci...

    8. Cena do 1600 zł

    Czy coś takiego istnieje?
    Mam też pytanie dodatkowe. W tej chwili korzystam na co dzień ze
    stacjonarnego kompa z procesorem Athlon 2000+, 1Giga RAM, kartą graf. Radeon
    9200 - czyli jest to antyk. Jednak na składam nim gazetę, piszę, robię inne
    prace. Mam pytanie: jak szybkość netbooków ma się do szybkości takiego
    Athlona jak mój? Oczywiście mniej więcej.

    Pozdrawiam
    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.