  • Data: 2010-06-21 15:33:38
    Temat: Re: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > A tak z ciekawości, jakie parametry są wg Ciebie sprzeczne? I co to
    > jest port GSM? Chodzi Ci o modem?

    He he, no tak, fachowiec ze mnie :) Chodzi mi o możliwość połączenia się z
    internetem przez komórkę :)

    > Uwzględniając ww parametry, to w cenie do 1600zł chyba ciężko będzie
    > (IMO ta bateria i ten wbudowany modem klasyfikuje netbooki (czy małe
    > laptopy) na wyższą/droższą półkę)
    >
    > Może tu coś wybierzesz:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/529738

    Fajny jest:
    HP PAVILION DV2-1040EW 12.1"/MV40/2GB/160GB/ATI X1250/WLAN/MODEM HSDPA 3G/no
    BT/CZYTNIK/VHB
    Tylko instalują na nim Vistę, a ja wolałbym 7 lub XP zdecydowanie.
    Uwzględniając moją.... nazwijmy to średnią znajomość tematu :) czy jest coś,
    na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę kupując netbooka? Żeby nie zostać
    z urządzeniem, które będzie miało bardzo zmniejszoną funkcjonalność, bo
    czegoś tam nie będzie miało albo coś w starej lub wolnej wersji.

    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek