  • 41. Data: 2009-04-28 06:52:58
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie
    > wyobrażasz? :)

    to jak to się nazywa, to tam na górze?

    --
    gildor
    9'99

  • 42. Data: 2009-04-28 07:02:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Prawa półkula mózgowa, czyli ta damska, od kolorów, wrażeń, emocji i
    > ochoty chce zgwałcić lewą półkulę, czyli tą od logiki i sensu, męską.
    > Albo odwrotnie.

    w sensie ze mają sprzeczne dążenia? przeciez jedna i druga chcą tego
    samego tylko kazda w innej sferze. No chyba ze ktos ma rozdwojenie jaźni
    ale to chyba nie jest norma. nie jestem psychologiem ale okreslenie
    samo-gwałt jest idiotyczne

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 43. Data: 2009-04-28 07:08:22
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gt659c$q0q$1@news.onet.pl...
    > A jak w takiej sytuacji działa OC sprawcy? Pozwala na zakup nowego motoru?
    > Szkoda całkowita?
    > Czy to tak samo jak w samochodach - czyli odzyskasz mniej wiecej wartość
    > motocykla?
    Maloznawca przyjdzie dopiero 30.04 ale pewnie i tak bedzie szkoda calkowita.
    Na pewno pekly oba ucha od chlodnicy bo trzyma sie tylko na przewodach i jak
    pierdyknalem lewa strona to poszlo uderzenie w skrzynie. Nie moge zrzucic
    biegu.
    Ale z OC sprawcy mozna zamowic lawete. Z tego co mowil wlasnie laweciarz ma
    sie dwa kursy na koszt sprawcy. Jeden do miejsca "garazowania" drugi do
    serwisu.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 44. Data: 2009-04-28 07:12:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w
    > kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys
    > takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.
    NIe mielismy kamizelek. Zreszta od przodu to i tak malo je widac. Gora
    zaslonieta przez szelki plecaka a dol przez szybe i owiewke.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 45. Data: 2009-04-28 07:54:25
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Ale co Ci bardziej przeszkadza, oczojebna, kamizelka czy to ze za
    > grosze ?

    bo furczom :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 46. Data: 2009-04-28 08:10:12
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    WIADRO wrote:

    > piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    > albo mógłbyś ciut to skrócić? sobie bym to napisał na koszulce - bo
    > łajzy będą mieli nieco mało czasu na przeczytanie,

    "wypierdalać, nadjeżdżam !"

    --
    kristos
    885

  • 47. Data: 2009-04-28 08:10:14
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 09:54:25 +0200, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >bo furczom :-P

    Wystarczy kupić model deluxe z mocnymi rzepami*

    pozdr
    newrom
    * teoretyzuje bo mi nawet jak kamizelka lata to nie furczy.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 48. Data: 2009-04-28 08:41:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wystarczy kupić model deluxe z mocnymi rzepami*
    >
    > pozdr
    > newrom
    > * teoretyzuje bo mi nawet jak kamizelka lata to nie furczy.
    Furczy, furczy, tylko ryk silnika ja zaglusza ;)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 49. Data: 2009-04-28 09:03:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 27 Kwi, 21:15, "BartekGSXF"
    > KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
    > bialy dzien??!!

    mnie juz (chyba) nic nie zdziwi na drodze...
    mnie nie zuwazyl facet w maluchu jadac wiczorem z przeciwka
    (oczywiscie oba swiatla sprawne i wlaczone) - zatrzymal sie chcac
    skrecic w lewo (do wlasnej bramy) i ruszyl wjezdzajac jakies 2-4m
    przed moj samochod - dobrze, ze nie jechalem wtedy na moto... -
    tlumaczyl sie, ze tam jest pod gorke, wszyscy sie rozpedzaja i czesto
    go wyprzedzaja jak skreca, wiec patrzyl w lusterko :)

    skret w prawo z wlaczonym lewym kierunkowskazem i odwrotnie tez juz
    mialem okazje widziec... (raz juz bralem sie za omijanie takiego
    delikwenta - nie wiele brakowalo...)

    WS

  • 50. Data: 2009-04-28 10:29:21
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 09:02:17 +0200
    Arni <a...@N...spam> wrote:

> [...]
    > samego tylko kazda w innej sferze. No chyba ze ktos ma rozdwojenie jaźni
    > ale to chyba nie jest norma. nie jestem psychologiem ale okreslenie

    U nas Prostytutke można zgwałcić, więc nie ma czemu tu się dziwić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb