    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Date: Mon, 27 Apr 2009 22:56:14 +0200

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:382ac57d-177a-4cc9-8cd8-2850348c7dcd@y34g2000pr
    b.googlegroups.com...
    On 27 Kwi, 21:58, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i
    > poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt
    > tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

    piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    albo mógłbyś ciut to skrócić? sobie bym to napisał na koszulce - bo
    łajzy będą mieli nieco mało czasu na przeczytanie,

    Myslisz, ze beda patrzec?
    W zyciu nie myslalem, ze mozna wjechac na skrzyzowanie patrzac sie w prawa
    strone tylko.
    Najlepsze jest to, ze dojezdzajac do niego chcialem pipnac klaksonem ale jak
    zobaczylem ze ruszyl, to pewnie wcisnalem migacz zamiast klaksonu.
    I znalazlo sie dwoje swiadkow, ze jechalem z wlaczonym migaczem. W tym
    kobitka ktora mogla widziec _tylko_ lewa strone motocykla bo stala po
    drugiej stronie skrzyzownania.
    No ale "Panie mial wlaczony migacz bo jak juz motocykl lezal to blyskalo mu
    swiatlo po tamtej stronie"
    Rece opadaja.

    --
    BartekGSXF