  • 61. Data: 2023-08-23 07:30:25
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Aug 2023 10:01:56 +0200, _Master_

    > Konfederacja będzie miała 70 posłów

    Tak, tak, tak jak konfederacja pierwsza piała o zbożu a tusk po nich
    powtarzał -- tylko że to są tylko twoje mokre sny, bo od ponad 2 tygodni
    nie potrafisz przytoczyć potwierdzenia tego faktu nawet z materiałów
    konfedery które dokładnie słuchasz i oglądasz, ty parszywa kłamliwa
    konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2023-08-23 08:30:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Aug 2023 21:55:58 +0200, _Master_

    > Od 15 lat jeżdżę samochodami 2003-2007 r.

    Ja nie mam czasu mieć starego samochodu. Kupuję nowy, lub względnie nowy,
    jeżdżę 5-8 lat, póki wszystko działa i nic nie trzeba robić, i sprzedaję
    takim jak ty, co lubią się wozić po warsztatach.

    > Robię to normalnie z głową a nie jak Ci debile których
    > jakoś ciągle widzisz w około siebie.

    Jak widać w przyrodzie musi być równowaga, ty powiedzmy
    (bo pewnie jesteś i tutaj kłamcą aby sięwybielić, w końcu
    łżesz na wiele tematów) dbasz o samochód, ale w dupie masz
    bezpieczeńśtwo energetyczne kraju. Inni w dupie mają i to
    i to, a inni cisną na dbanie o to i o to.

    > Wiesz ile litu dzięki mnie pozostało w ziemi? ;-)

    O, to już nie kobaltu? he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2023-08-23 08:46:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Aug 2023 23:44:29 +0200, nadir

    > Ma to, że trzeba dużo surowców zużyć, żeby go wyprodukować,

    Nie załapiesz nawet jak ci to czoło przykleić żółtą karteczkę.
    Pisałeś o zużyciu energii i OK, ale potem poleciałeś o CENIE,
    która nie ma tu nic do rzeczy.

    > ekologiczniej jest dojeżdżać stare samochody.

    To jest oczywiste i nikt nie zabrania ich dojeżdżać.
    Szkoda tylko że nie dba się o to aby nie truły ludzi
    w trakcie tego "dojeżdżania".

    > Pralki, lodówki, wiertarki czy co tam masz,
    > też zmieniasz co 5-6 lat bo taka moda,
    > czy jak się zużyją?

    Jaką znowu modę? Nikt normalny nie zmienia sprzętów jak działają. Naprawa
    jest nieopłacalna, nawet na zamiennikach, czego doświadczyłem w przypadku
    pralki i zmywarki. Już abstrahuję, że to jest typowa analogia z dupy, bo
    pralka czy zmywarka kosztuje od 800 zł. a nie dziesiątki tysięcy jak
    samochód.

    > W tym roku do swojego grata dołożyłem jakieś 4000 zł na nowe części i
    > jak nigdzie nim nie przypierdolę, to na najbliższe 6-8 lat mam spokój i
    > wywalone na ceny nowych i używanych samochodów.

    Ja znam takich co już w swoim gracie 2x silnik wymieniali.
    Sprawdź ile nowy silnik w ASO kosztuje do twojego grata,
    to porozmawiamy.

    > Jest najmniej zawodny bo pozbawiony wszelkiej elektroniki, czysta
    > mechaniczna maszyna, i właśnie do lasu na grzyby albo jak pada i ulice
    > zalewa, to wtedy najczęściej nim jeżdżę. Także znowu pudło.

    Ojejujeju, ja mam całkowicie elektronicznie silnik wysterowany
    i też jeździ jak należy, jak i setki tysięcy, miliony, innych.

    > Znowu coś konfabulujesz, w garażu o którym gdzieś tam pisałem prądu nie
    > mam i nie potrzebuję, a związek był, tylko jak zwykle go nie pojąłeś.

    Nie odnosiłem się konkretnie do garażu, tylko do ogółu twojego pierdolenia
    od rzeczy, patrz wyżej najpierw pisanie o emisji samochodowej a potem o
    cenie nowych samochodów, które to elementy nijak się nie korelują, ale
    widzę że i takich elementarnych rzeczy nie jesteś w stanie ogarnąć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2023-08-23 11:24:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.08.2023 o 06:19, cef pisze:

    > Miejsce montażu/produkcji.
    > Te z Gliwic korodowały, te z Ruesselsheim nie.

    Że też mój niemiecki korodował :-)

  • 65. Data: 2023-08-23 12:02:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-23 o 11:24, io pisze:

    > Że też mój niemiecki korodował :-)

    Polacy tam pracowali :-)

  • 66. Data: 2023-08-23 18:42:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 07:30, Myjk pisze:
    > ty parszywa kłamliwa konfederacka kurwo.

    podałem ci stanowisko konfederacji jeszcze przed aferą

    Ale jak cię piecze to tak ma zostać

    https://ewybory.eu/sondaze/

  • 67. Data: 2023-08-23 18:43:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 08:30, Myjk pisze:
    > Ja nie mam czasu mieć starego samochodu. Kupuję nowy, lub względnie
    > nowy, jeżdżę 5-8 lat, póki wszystko działa i nic nie trzeba robić, i
    > sprzedaję takim jak ty, co lubią się wozić po warsztatach.

    Jak myślisz? Ilu jest takich jak Ty którzy kupują NOWE?

  • 68. Data: 2023-08-23 18:48:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 08:30, Myjk pisze:
    > ale w dupie masz bezpieczeńśtwo energetyczne kraju.

    W doooopie to Ty masz cały kraj

    Goooowno Cię obchodzi gospodarka, społeczeństwo, prawo...

    Ty wierzysz że jak UE obniży o połowę emisję to coś to zmieni na świecie
    czy choćby w Twoim otoczeniu.

    Nawet jeśli byłaby to prawda to ciągle widziałbyś jakiś smród i ludzi
    niegodnych z tobą obcować.
    Ten typ już tak ma ;-)

  • 69. Data: 2023-08-23 18:49:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > O, to już nie kobaltu? he he he

    To ma być jakaś wymówka czy próba manipulacji?

    Jak zwykle nieudana.

  • 70. Data: 2023-08-23 18:50:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Aug 2023 18:42:16 +0200, _Master_

    > podałem ci stanowisko konfederacji jeszcze przed aferą
    > Ale jak cię piecze to tak ma zostać

    No to cytujemy, ty parszywa kłamliwa konfederacka kurwo:

    Czyli tu gówno, w tych żałosnych konfederackich wywodach, znalazłeś...

    > Sęk w tym że ja Konfederacji słucham i wiem co mówią.

    Skoro słuchasz, to znajdź w końcu gdzie tak twierdzili.
    Bo po tym jak nic w ich bełkocie jutubowym nie znalazłeś
    wyprułeś z siebie, oczywiście w stylu konfederackiej kurwy,
    milutkie słowa do niczego winnego dyskutanta (Mirka):

    robili-metode.html

    ...które to wypowiedzi są z LIPCA 2022. Nic, przed wypowiedzią tuskową z
    czerwca 2022, nie przytoczyłeś, parszywa kłamliwa konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk