  • 1. Data: 2009-09-21 06:41:05
    Temat: W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.
    Ta promocja, co w zależności od miesięcznego salda doładowań, otrzymywało
    się bonus minutowy i/lub złotówkowy to jeszcze działa?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-09-21 08:08:00
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Ta promocja, co w zależności od miesięcznego salda doładowań, otrzymywało
    > się bonus minutowy i/lub złotówkowy to jeszcze działa?

    dziala, po zalogowaniu w panelu mozesz sobie sprawdzic za ile
    doladowales w danym miesiacu i co ci przysluguje.

  • 3. Data: 2009-09-21 09:12:48
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu BearBag tak oto obwieścił(a):

    > dziala, po zalogowaniu w panelu mozesz sobie sprawdzic za ile
    > doladowales w danym miesiacu i co ci przysluguje.

    No właśnie nie mogę znaleźć :/
    W "Play 24" w panelu "moje konto". Jest pozycja "Suma doładowań w tym
    miesiącu" i jest 30zł. I istnienie tej pozycji oznacza że promocja jest
    aktywna? Właściwie to nigdzie już nie mogę znaleźć o niej informacji, a
    przecież by coś napisali.
    Chociaż u nich to nic nie wiadomo, bo np to że mają bonus za przeniesienie
    numeru to była cichosza. Oczywiście po czasie kiedy weszła ustawa o
    bezpłatnym przenoszeniu.

    Gdzie sprawdzić czy dali 30min do Play i na stacjonarne? Dołożyli do salda
    pakietowego? Kwestia zaufania?

    A jest jakieś info że do tej promocji można jeszcze przystąpić?

    No, jak to wszystko będziesz wiedzieć, to będziesz bardziej kompetentny niż
    playowska konsultantka :p

  • 4. Data: 2009-09-21 11:05:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > W "Play 24" w panelu "moje konto". Jest pozycja "Suma doładowań w tym
    > miesiącu" i jest 30zł. I istnienie tej pozycji oznacza że promocja jest
    > aktywna? Właściwie to nigdzie już nie mogę znaleźć o niej informacji, a

    Wejdz w zakladke "uslugi" i zobacz, czy masz aktywna usluge "Program
    Doladowan".
    Koszt 1 zll - usluga aktywna jest 3 meisiace.
    Tylko przy aktywnej tej usludze bonusy sa naliczane.

    > Gdzie sprawdzić czy dali 30min do Play i na stacjonarne? Dołożyli do salda
    > pakietowego? Kwestia zaufania?

    Tak - dokladaja do tego samego salda, gdzie mas zminuty z pakietu 100 min za
    5 zl (*105#)

    > A jest jakieś info że do tej promocji można jeszcze przystąpić?

    Nie ma. Trzeba wiedziec lub uzyc Googli.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-21 11:31:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > W "Play 24" w panelu "moje konto". Jest pozycja "Suma doładowań w tym
    > miesiącu" i jest 30zł. I istnienie tej pozycji oznacza że promocja jest

    Po aktywacji programu najlepiej doladowac:
    - za 30 zl, jesli zalezy nam na jednym bonusie : dostaniesz 30 minut do Play
    i na stacjonarne i 1000 SMSow na 30 dni, lub
    - 10 zl a nastepnie 50 zl,jesli zalezy na dwoch bonusach - dostaniesz w
    sumie 30 minut do wszystkich, 30 minut do Play i na stacjonarne i 2250 SMSow
    na 50 dni
    - 10 zl, 30 zl a nastepnei 50 zl, jesli zalezy Ci na trzech bonusach,
    dostaniesz 20 zl na polaczenia, SMSy i (chyba) MMSy krajowe, 30 minut do
    wszystkich, 30 minut do Play i na stacjonarne oraz 3250 SMSow na 50 dni :)

    Pozdrawiam
    SDD