  • 1. Data: 2009-08-06 10:01:49
    Temat: Virago 535 - na co zwracać uwage?
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    Czolem

    Jutro z kolega mam jechac obejrzec Virago.Ma jakies slabe punkty na
    ktore nalezy zwrocic szczegolna uwage? Rocznik 94.

    pzdr
    Krzychut

  • 2. Data: 2009-08-06 10:22:40
    Temat: Re: Virago 535 - na co zwracac' uwage?
    Od: Vir <a...@o...pl>

    krzychut pisze:
> [...]
    >
    > Jutro z kolega mam jechac obejrzec Virago.Ma jakies slabe punkty na
    > ktore nalezy zwrocic szczegolna uwage? Rocznik 94.

    ZTCP to newralgicznym punktem Viraz.ki jest kranik paliwa, nie wiem
    tylko, czy dotyczy to wszystkich roczników. Ta jest dos'c stara, wie;c
    pewnie tak

    Vir
    Duz.a czarna bawarka i ma?a czarna japonka

  • 3. Data: 2009-08-06 11:28:38
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Aug 6, 12:22 pm, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > ZTCP to newralgicznym punktem Viraz.ki jest kranik paliwa, nie wiem
    > tylko, czy dotyczy to wszystkich roczników. Ta jest dos'c stara, wie;c
    > pewnie tak

    Jezeli masz na mysli zawor przelaczajacy z on na res - to fakt, warto
    posluchac.
    W 535 kranik (nie wiem, czy wszystkie 535 tak maja) jest sterowany
    przez elektormagnes.
    A umiejscowienie pod spodem motocykla, gdzie jest blisko tłumik i
    wiadomo jakie sa warunki na dole ;-)
    to bywa, ze sie zacina. Wystarczy posluchac - jak sie przelacza zawor,
    powinno byc slychac jak elektromagnes przyciaga zawor.
    Inna sprawa, ze nawet, jak zawor dziala, rezerwy moze nie byc ;-) -
    rurki normalnego poziomu i rezerwy potrafia wypasc z zaworu i plywac
    sobie swobodnie w zbirorniku, a wtedy wacha schodzi do zera :-D

    Zwrocilbym tez uwage na przednie kolo - tradycyjna konstrukcja
    szprychowa - czy nie ma bica, czy felga nie jest gdzies dziwnie
    przygieta itp.
    Amory z tylu tez warto sprawdzic - ale to przecie wiadome :-)

    Generalnie obejrzalbym tlumik - poniewaz jest to najnizej polozony
    punkt 535 (oprocz kol rzecz jasna) to wiele moglo sie tam zadziac ;-)
    Przede wszystkim warto ocenic, czy jakas dziura nie czeka tam, aby z
    nienacka wyskoczyc.

    To tak z uwag lajkonika, co tylko rozebral w 2/3 535 ;-)

    --
    Pozdr
    -Demonos-

  • 4. Data: 2009-08-06 11:30:17
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 6 Sie, 12:22, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > ZTCP to newralgicznym punktem Viraz.ki jest kranik paliwa, nie wiem
    > tylko, czy dotyczy to wszystkich roczników. Ta jest dos'c stara, wie;c
    > pewnie tak

    a na czym polega owa newralgicznosc?

    pzdr
    krzychut

  • 5. Data: 2009-08-06 11:56:22
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > a na czym polega owa newralgicznosc?

    właśnie na tym, o czym pisze -demonos-, kranik ma problem z
    przełączaniem za rezerwę

    Vir

  • 6. Data: 2009-08-06 12:00:39
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "-Demonos-" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Amory z tylu tez warto sprawdzic - ale to przecie wiadome :-)

    A co z rozrusznikiem? 2 kumpli mialo virazki i w obu rozrusznik padl. Nie
    pamietam dokladnie co bylo przyczyna.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2009-08-06 12:05:34
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 6 Sie, 13:56, Vir <a...@o...pl> wrote:

    >   właśnie na tym, o czym pisze -demonos-, kranik ma problem z
    > przełączaniem za rezerwę

    pisałem pytanie zanim się u mnie pokazała odpowiedz Demonosa

    pzdr
    krzychut

  • 8. Data: 2009-08-06 12:26:41
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Aug 6, 2:00 pm, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
    > "-Demonos-" <b...@g...com> wrote in message
    >

    > A co z rozrusznikiem? 2 kumpli mialo virazki i w obu rozrusznik padl. Nie
    > pamietam dokladnie co bylo przyczyna.

    Sluszna uwaga - mialem napisac, zapomnialem :-)
    Warto posluchac rozrusznika, czy nie wyje lub nie terkocze jakos
    dziwnie przy rozruchu.
    Sprzegielko lubi padac.

    I przy temacie sprzegla - w Virago sprzeglo halasuje - z reguly ten
    typ tak ma, ale tez trzeba posluchac, czy nie halasuje zbyt mocno.
    Niestety, nie jestem ekpertem, zeby okreslic poziom, do jakiego jest
    dopuszczalne halasowanie sprzegla.
    Ale wyrazne tluczenie kosza raczej nie jest dobrym prognostykiem :-)
    W naszej virazce kosz halasuje i wiem, ze niedlugo bede musial tam
    zajrzec.

    --
    Pozdr
    -Demonos-

  • 9. Data: 2009-08-06 16:21:28
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    krzychut pisze:
    > Czolem
    >
    > Jutro z kolega mam jechac obejrzec Virago.Ma jakies slabe punkty na
    > ktore nalezy zwrocic szczegolna uwage? Rocznik 94.

    U elektrozaworze juz. napisali. Polecam tez. sprawdzic', czy ?adowanie jest
    w normie. Regulator napie;cia tez. lubi pas'c' i czasem ponoc' cia;gnie za
    soba; ta; namiastke; alternatora, jaka tam jest. Zajrzyj tez. na
    www.virago.com.pl

    Mateusz Mirski