eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVirago 535 - na co zwracać uwage? › Re: Virago 535 - na co zwracac' uwage?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!32g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: -Demonos- <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Virago 535 - na co zwracac' uwage?
    Date: Thu, 6 Aug 2009 04:28:38 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <5...@3...googlegroups.com>
    References: <0...@c...googlegroups.com>
    <h5eati$qbo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.140.4.78
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249558118 3803 127.0.0.1 (6 Aug 2009 11:28:38 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Aug 2009 11:28:38 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 32g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=217.140.4.78;
    posting-account=EzAsIAoAAABkVc5ZVFGgzDpTNfdMGmpK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 igniteproxy.intra.ignite.nl:8080 (squid/2.7.STABLE5)
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; en) Presto/2.2.15
    Version/10.00,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606841
    [ ukryj nagłówki ]

    On Aug 6, 12:22 pm, Vir <a...@o...pl> wrote:


    > ZTCP to newralgicznym punktem Viraz.ki jest kranik paliwa, nie wiem
    > tylko, czy dotyczy to wszystkich roczników. Ta jest dos'c stara, wie;c
    > pewnie tak
    >

    Jezeli masz na mysli zawor przelaczajacy z on na res - to fakt, warto
    posluchac.
    W 535 kranik (nie wiem, czy wszystkie 535 tak maja) jest sterowany
    przez elektormagnes.
    A umiejscowienie pod spodem motocykla, gdzie jest blisko tłumik i
    wiadomo jakie sa warunki na dole ;-)
    to bywa, ze sie zacina. Wystarczy posluchac - jak sie przelacza zawor,
    powinno byc slychac jak elektromagnes przyciaga zawor.
    Inna sprawa, ze nawet, jak zawor dziala, rezerwy moze nie byc ;-) -
    rurki normalnego poziomu i rezerwy potrafia wypasc z zaworu i plywac
    sobie swobodnie w zbirorniku, a wtedy wacha schodzi do zera :-D

    Zwrocilbym tez uwage na przednie kolo - tradycyjna konstrukcja
    szprychowa - czy nie ma bica, czy felga nie jest gdzies dziwnie
    przygieta itp.
    Amory z tylu tez warto sprawdzic - ale to przecie wiadome :-)

    Generalnie obejrzalbym tlumik - poniewaz jest to najnizej polozony
    punkt 535 (oprocz kol rzecz jasna) to wiele moglo sie tam zadziac ;-)
    Przede wszystkim warto ocenic, czy jakas dziura nie czeka tam, aby z
    nienacka wyskoczyc.

    To tak z uwag lajkonika, co tylko rozebral w 2/3 535 ;-)

    --
    Pozdr
    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma i Virago 535 pod opieka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: