  • 141. Data: 2011-07-15 21:42:17
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:ivpc0f$loe$1@news.onet.pl...

    > Buhahaha. Bardzo proste :):) Ubawilem sie po pachy :) Jechales
    > kiedykolwiek ta trasa inaczej niz turystycznie???

    Oczywiście.
    Mam klienta w Międzychodzie.
    I wolę tak, niż przez DK92, czas podobny, a TIR-ów nie ma, więc jedzie się
    lepiej, z wyjątkiem odcinka Szamotuły - Poznań.

    Bo wydaje mi sie, ze
    > tylko na mapie google ja widziales. Nie jest nia ani szybciej, ani blizej,
    > ani taniej.

    Normalnie nie, ale jak DK92 jedziesz 2 h, to już na pewno dasz radę szybciej
    przez Szamotuły.

  • 142. Data: 2011-07-15 21:43:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Odcinki platne sa tak przemyslane, zeby bardzo utrudnic i wydluzyc
    > przejazd drogami nieplatnymi.

    I prawidłowo.
    Nie chce płacić=wycofuje się z tego biznesu.

  • 143. Data: 2011-07-15 21:43:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Az takimi glabami nie sa, skoro potrafia prowadzic firme transportowa w
    > naszym gaszczu przepisow.

    Mam inne zdanie.

  • 144. Data: 2011-07-15 21:57:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-15 10:07, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości

    > Nie ma sprawy, zaraz po tym jak dostanę zwrot wszystkiego co dopłaciłem
    > innym do ich potrzeb.
    > Pewnie różnica starczy mi na jeszcze jeden dom. ;-)

    > Nie bzdurz.
    > To że Ty nie korzystasz nie oznacza że nie ma.

    Analogicznie, do Twoich wywodów - jezdzili za prawie darmowa winiete,
    ale panstwo musialo pokrywac koszty zwiazane z ich jezdzeniem - za te
    studia nie placi student bezposrednio, ale panstwo placi z budzetu, wiec
    z podatkow, na ktore pracuje student jak rowniez cala jego rodzina,
    ktora nie pojdzie/nie poszla na studia. Tak wiec nie sa darmowe.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 145. Data: 2011-07-15 23:02:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > podatkow, na ktore pracuje student jak rowniez cala jego rodzina, ktora
    > nie pojdzie/nie poszla na studia. Tak wiec nie sa darmowe.

    LOL !!!
    Chyba nie rozumiesz co to analogia, tak jak tirmani mieli autostrady za
    friko, tak studia też są za friko (dla korzystających).
    Nie wiem jakim cudem Tobie wyszła analogia odwrotna. ;-)

  • 146. Data: 2011-07-16 14:42:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 11:04:17 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Np. ciężarówki firm budujących autostrady nie mogą jeździć po lokalnych
    >drogach bez specjalnych umów z właścicielami dróg, których skutkiem jest
    >odtworzenie tych dróg po zakończeniu budowy.

    Przepisy sobie, rzeczywistość sobie. W Warszawie sporo dróg
    dojazdowych do budowy S2 jest rozjeżdżonych w chwili obecnej na maksa.
    I spora część tych dróg to drogi gminne, i nikt z właścicielem tych
    dróg żdnych umów nie podpisywał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 147. Data: 2011-07-16 14:51:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 11:22:54 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Na to wychodzi.
    >Żadnych gminnych w rozporządzeniu nie ma, więc żaden 40 tonowy TIR nie
    >powinien się na nich pojawić.

    To rozporządzenie dotyczy tylko dróg krajowych i wojewódzkich, na
    dokładkę dotyczy tylko przejzdów ponadnormatywnych. Nic o drogach
    gminnych w nich nie ma, co nie oznacza, że 40t zestaw nie ma prawa się
    po nich poruszać. Ma, o ile znaki nie stanowią inaczej. BTW: poza
    drogami gminnymi są też drogi powiatowe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 148. Data: 2011-07-16 19:44:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-15 21:42, Cavallino pisze:
    > Normalnie nie, ale jak DK92 jedziesz 2 h, to już na pewno dasz radę
    > szybciej przez Szamotuły.

    Skoro tak zachwalasz, to chyba przetestuje :)

  • 149. Data: 2011-07-16 19:45:49
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-15 23:02, Cavallino pisze:
> [...]
    > friko, tak studia też są za friko (dla korzystających).
    > Nie wiem jakim cudem Tobie wyszła analogia odwrotna. ;-)

    Niepłatne!=darmowe.

  • 150. Data: 2011-07-17 11:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3n1327p34oaq9b27vo7r29ubaoo4hrpv6q@4ax.com...

> [...]
    > dojazdowych do budowy S2 jest rozjeżdżonych w chwili obecnej na maksa.
    > I spora część tych dróg to drogi gminne, i nikt z właścicielem tych

    Bo polucja stoi w krzakach z radarami, więc nie ma czasu na pierdoły.