  • 131. Data: 2011-07-15 15:38:35
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:ivoqaa$dsn$1@news.onet.pl...
> [...]
    39.html
    > Nie ma co marzyc, moze nasze prawnuki czyms takim polataja.
    > Takie cos ma jedna podstawowa wade - samochód jak sie zepsuje to
    > po prostu stanie na drodze, a toto pierdyknie o ziemie ;-)
    > To nie samolot ultralekki, który moze latac bez tych wszystkich
    > super ostrych rezimów przegladów, bo jak silnik padnie, to
    > wyladuje z trudem jak szybowiec. To helikopter wiec, po prostu
    > spadnie na ziemie.

    Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja".
    Pomijajac fakt, ze "toto" ma calkiem spory kawalek powierzchni nosnej.

    --
    Axel

  • 132. Data: 2011-07-15 15:45:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości

    >Ale trzy niesymetrycznie rozmieszczone ;-)
    >A trzy regulatory, trzy zestawy akumulatorów etc - to potrójne koszty
    >drogich elementów.

    A nie, bo akumulatorow jest tyle samo, tylko na 3 podzielone, no
    dobra - scianek w obudowach moze troche za duzo, a przy pewnych mocach
    to i falowniki trzy kosztuja mniej niz jeden duzy :-)

    edzie-elektrycznym,12668
    >Ale to motolotnia. Wyłączysz silnik i spokojnie wylądujesz.

    Ale juz jest. Mozna kupic i latac :-)

    >Już prędzej uwierzę w małe, piętnastometrowe sterowce załogowe
    >dla 3-4 osób ;-)

    I wlasnie dlatego niepraktyczne ..

    J.

  • 133. Data: 2011-07-15 16:05:32
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    > Mozemy to sie spierac czy np rowerzyscie przylapanemu w samo poludnie
    > bez baterii w lampkach nalezy sie mandat czy nie ?

    Uważaj, niektórzy na tej grupie dostają wysypki na słowo rower ;-)

  • 134. Data: 2011-07-15 16:34:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Axel wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja".

    I autorotacja pozwoli takim czymś wylądować bezpiecznie po awarii
    zasilania? W życiu.

    Po pierwsze - powierzchnia wirników
    Po drugie - masa.

    I wreszcie - wyobrażasz sobie szkolenia w lądowaniu autorotacyjnym w
    trakcie kursu dla masowego klienta?

    > Pomijajac fakt, ze "toto" ma calkiem spory kawalek powierzchni nosnej.

    Spory? Toż to latające żelazko.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 135. Data: 2011-07-15 16:44:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-15 16:34, Massai pisze:

    > I autorotacja pozwoli takim czymś wylądować bezpiecznie po awarii
    > zasilania? W życiu.

    Millerowi się jakoś udało.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 136. Data: 2011-07-15 17:32:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Grejon wrote:

    > Millerowi się jakoś udało.

    Znaczy masz na myśli wypadek Leszka Millera?
    Pilotował doświadczony wojskowy pilot, prawdziwy śmigłowiec a nie taki
    samochód ze małymi wirnikami.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 137. Data: 2011-07-15 17:43:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Friday, July 15, 2011, 4:44:15 PM, you wrote:

    > Millerowi się jakoś udało.

    Miał do tego wyszkolonego pilota wojskowego...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 138. Data: 2011-07-15 19:12:17
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Miał do tego wyszkolonego pilota wojskowego...

    Ojtam, ale Mi-8 to właśnie takie latające żelazko :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 139. Data: 2011-07-15 21:39:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I co - na razie omijaja platne drogi ... bo to jednak taniej wychodzi ?
    > :-)

    Nie, bo potrafią policzyć proste koszty, ale już nie potrafią tych bardziej
    skomplikowanych, alternatywnych.

    > Owszem, kryzys sie skonczy, zlecen przybedzie, pensje wzrosna, nowe
    > samochody sie kupi - to sie bedzie oplacalo wozic szybciej.

    Firmy transportowe często nie dożywają końca kryzysu.
    Zwłaszcz małe.

    > A kto sfinansowal budowe ? Bramki tam sa ?

    Tak jak w przypadku Stalexportu, zapłacili za remont i bramki.
    Tyle że posknerzyli, zrobili jedną bramkę pośrodku, więc łatwo ominąć.

    >I co pisze na bilecie ?

    Nie wiem, omijam bramkę.
    Ale pewnie AW.

  • 140. Data: 2011-07-15 21:40:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Aaa - chcialbys sie podczepic pod jakiegos tira i udawac ze ty nic nie
    > kosztujesz ?

    Nie - ja naprawdę nic nie kosztuję w porównaniu do TIR-a, nic nie muszę
    udawać.