  • 11. Data: 2010-10-18 07:14:36
    Temat: Re: VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    news:4cbb43f3$0$20989$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Agent

    > Co tu rozszerzać?

    > I co w związku z tym? Jakie to auto?

    To że nie jako jedyny nie rozumiem twojej teorii co ma przebiego do kloszy.

  • 12. Data: 2010-10-18 10:41:04
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
    > Pytam serio.

    A uzgodnijcie o czym rozmawiacie - czy o zmatowiałym kloszu, czy
    zmatowiałym odbłyśniku.
    (bo odnoszę wrażenie, że każdy z was ma co innego na myśli
    pisząc/czytając: zmatowione *światła*.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-10-18 12:15:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-18 07:14, Agent pisze:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > To że nie jako jedyny nie rozumiem twojej teorii co ma przebiego do kloszy.

    Hmm zmatowione klosze to zazwyczaj skutek owadów, kamieni, różnych
    innych ciał obcych w powietrzu, im więcej auto przejechało tym więcej
    tych uszkodzeń zebrało, więc klosz stał się bardziej matowy, proces
    nagrzewania się reflektora i stygnięcia tez powoduje jego matowienie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 14. Data: 2010-10-18 13:39:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > To że nie jako jedyny nie rozumiem twojej teorii co ma przebiego do
    > kloszy.

    Prostych pytań po polsku jak widzę również...

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-10-19 10:14:20
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2010-10-18 12:15, Lewis pisze:

> [...]
    > tych uszkodzeń zebrało, więc klosz stał się bardziej matowy, proces
    > nagrzewania się reflektora i stygnięcia tez powoduje jego matowienie.

    Ja powiem szczerze, że widziałem dużo pasków B5 ze zmatowiałymi
    reflektorami. CO do matowienia od przebiegu, to jakoś nie widzę związku.
    Mam Golfa MK3 '97 rok, przebieg licznikowo 385 tyś. km (w rzeczywistości
    Bóg tylko wie) i jakoś nie ma oznak zmatowienia reflektorów...

  • 16. Data: 2010-10-19 16:25:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-19 10:14, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > Mam Golfa MK3 '97 rok, przebieg licznikowo 385 tyś. km (w rzeczywistości
    > Bóg tylko wie) i jakoś nie ma oznak zmatowienia reflektorów...

    B5 ma klosz z tworzywa sztucznego, golf 3 ma ze szkła...

  • 17. Data: 2010-10-20 07:08:07
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uszkodzeń zebrało, więc klosz stał się bardziej matowy, proces nagrzewania
    > się reflektora i stygnięcia tez powoduje jego matowienie.

    Nie wiem czego to skutek ale napewno nie tego co napisałeś. Auto kupiłem z
    dobrymi reflektorami, przez dwa lata przejechało ok 15 tys km i reflektory
    zmatowiały. Są plastykowe. Przypuszczam że zmatowiał lakier na nich od mrozu
    i słońca. Takze teorie ze to niby od przebiegu są mylne.

  • 18. Data: 2010-10-20 07:11:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > begin Agent

    > Prostych pytań po polsku jak widzę również...

    2 razy pytałem ja i raz ktoś inny abyś raczył rozszerzyć swoją myśl
    powiązania przebiegu z zmatowiałymi reflektorami. Zamiast tego odpowiadasz
    jakimiś zaczepkami. Widać tylko tyle masz do powiedzenia,

  • 19. Data: 2010-10-20 07:13:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmatowiałym odbłyśniku.
    > (bo odnoszę wrażenie, że każdy z was ma co innego na myśli

    Ja o kloszu. Ale odbłyśnik też mało ma wspólnego - np. w Avensis 2 była wada
    fabryczna i odbłyśniki wypalają się bardzo szybko

  • 20. Data: 2010-10-20 13:31:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2010-10-19 16:25, Lewis pisze:

    > B5 ma klosz z tworzywa sztucznego, golf 3 ma ze szkła...

    Heh... Wybacz, ale potrafię odróżnić szkło od tworzywa sztucznego.
    Pierwsze paski B5 miały na 10000% reflektor szklany, B5 FL już miało
    sztuczny. Kumpel ma Paska rocznik 97 i ma na pewno szkło i jest matowe.
    Ja tez mam szklane reflektory i jakoś zmatowienia nie ma.