  • 21. Data: 2010-12-01 23:59:08
    Temat: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Zbigniew Braniecki" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:id5lts$kiu$1@inews.gazeta.pl...

    > Znalazlem teraz model, sprowadzony z USA, i postanowilem go sprawdzic
    > autocheckiem.

    Tutaj moje doświadczenia z autami z USA - tak wygladały samochody w USA i
    jak wygladają oferowane w Polsce
    http://arbiter.pl/galeria/samochody.z.usa

  • 22. Data: 2010-12-02 00:13:34
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl>

    marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > znaczy, nie kupisz go ale jedziesz na przeglad?

    tak. znajomy ze studiow prowadzi ten serwis :)

  • 23. Data: 2010-12-02 02:26:25
    Od: radeeek <l...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 21:50:24 +0100, Arbiter napisał(a):

    > Użytkownik "Zbigniew Braniecki" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:id5lts$kiu$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > 55 pkt to naprawde mało. 82 to jeszzce mozna kupic.
    >
    > Samochod był na kredyt, dlatego jest "loan record" i "fleet". BYc moze był
    > częścią floty a moze po prostu leasing. 1/2 lub 3/4 aut w USA tak ma
    > (większość które sprawdzałem)
    >
    > Wychodzi ze ten drugi dzwon był bardzo poważny

    Zarejestrowane bylo w Mill Valley w Kalifornii. To dosyc drogie miasteczko
    w Marin County, tuz obok San Francisco. Generalnie tam sie mieszka tylko i
    tylko ci z na prawde duza kasa, wiec mysle, ze bylo uzytkowane prywatnie, a
    nie we flocie.

  • 24. Data: 2010-12-02 12:38:11
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-01 15:26, Zbigniew Braniecki pisze:
> [...]
    >
    > Znalazlem teraz model, sprowadzony z USA, i postanowilem go sprawdzic
    > autocheckiem.
    >
    > oto wynik: http://www.sendspace.com/file/dl0gwo
    >
    > Staram sie to odczytac i wyglada na to, ze mocno tluczony, a sprzedawca tylko
    > mowi, ze zderzak przedni byl wgiety z dwoch stron i ma to w papierach.
    >
    > Chcialem sie upewnic zanim sie poddam (bo auto dokladnie takie jak szukam :(),
    > ze te sprzedaze, pod zastaw itp. skladaja sie w calosc ktora brzmi "nie brac".
    >
    > Bede wdzieczny za wsparcie od kogos z doswiadczeniem w kupowaniu aut ze stanow :)

    Witaj,
    ja jaki masz budzet?
    Stac Cie bedzie na poleasingowego z niemiec?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 25. Data: 2010-12-02 13:30:35
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl>

    topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o> napisał(a):

    > Witaj,
    > ja jaki masz budzet?

    Mialem nadzieje zamknac sie w 60k-70k

    > Stac Cie bedzie na poleasingowego z niemiec?

    A ile takie kosztuja i gdzie takie znajde? :)

    pozdr.

  • 26. Data: 2010-12-02 13:36:26
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl>

    Mala aktualizacja,

    Gadalem z gosciem - jak pisalem wczesniej, facet brzmi konkretnie i uczciwie,
    wiec naprawde nie podejrzewam go o zle intencje. Po prostu probuje ocenic moj
    outcome.

    Facet potwierdzil, ze byl pierwszy wypadek - wspomnial mi o nim wczesniej i ma
    papiery potwierdzajace go. Nie gadalismy o tym co to za wypadek, ale wierze,
    ze jesli bede chcial obejrzec auto i zabrac na ASO to ten wypadek jest jawny,
    opisany itp.

    Natomiast o drugim wypadku powiedzial, ze to nie mozliwe, bo on ma w
    papierach, ze auto w czasie tego wypadku bylo w trakcie transportu morskiego
    do europy.

    Anyway, uzgodnilem z nim, ze jesli po powrocie z USA bede zainteresowany
    zabraniem go na ASO to tak zrobimy.
    I to chyba zamyka temat :)

    Ja sobie szukam nastepnego autka - teraz mam na oku
    http://motogielda.interia.pl/volkswagen-eos-2-0-tfsi
    -dsg-C16439339.html :)

    Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc!
    Czlowiek sie uczy cale zycie :)

  • 27. Data: 2010-12-02 13:59:14
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Natomiast o drugim wypadku powiedzial, ze to nie mozliwe, bo on ma w
    > papierach, ze auto w czasie tego wypadku bylo w trakcie transportu
    > morskiego
    > do europy.

    Może właśnie wtedy był ten drugi wypadek?
    Kontener się zsunął do oceanu ale szybciutko go wyciągnęli....

  • 28. Data: 2010-12-02 14:26:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marek" <s...@o...pl> wrote in message

    > znaczy, nie kupisz go ale jedziesz na przeglad?

    Marku, nie widzisz że on jest napalony na to auto
    i że ciągle chce go kupić? Najgorzej to się napalić
    bo się potem robi błędy których się latami żałuje...

  • 29. Data: 2010-12-02 17:21:42
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > "marek" <s...@o...pl> wrote in message

    > Marku, nie widzisz że on jest napalony na to auto
    > i że ciągle chce go kupić? Najgorzej to się napalić
    > bo się potem robi błędy których się latami żałuje...

    Hej! Nie jest tak zle ze mna :)

    Napalony pewnie jestem, moje pierwsze pozadne auto, trudne do znalezienia i na
    dodatek nie mam alternatywy (w sensie, jak nie Eos to chyba zadnego nie kupie :/)

    Ale nie na tyle, zeby ladowac kase w to czego potem nie sprzedam :) Przeglad
    raczej traktowalem jako okazje do zdobycia doswiadczenia co do tego jak
    przeglady wygladaja, zwlaszcza, ze raczej nie zaplacilbym za niego i po
    znajomosci, wiec raczej bez sciem.

    No, ale jak pisalem, skontaktowalem sie z gosciem, dal mi te informacje ktore
    dal, ja na razie i tak wylatuje, a dzieki temu, ze sprawdzilem to i dostalem
    od Was info i na paru forach, wiem juz ze tego nie kupie. Jak wroce to bede
    szukal dalej :)

    Tak wiec, jeszcze raz dzieki!

  • 30. Data: 2010-12-02 19:19:32
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    -o> napisał(a):

    > Mialem nadzieje zamknac sie w 60k-70k

    > A ile takie kosztuja i gdzie takie znajde? :)
    >
    > pozdr.

    Tutaj?
    http://www.autoscout24.pl/List.aspx?vis=1&state=A&ma
    ke=74&model=18707&pricefrom=1000&gear=A&cy=D&page=1&
    maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=pr
    ice&pool=1&dealcust=True&zipc=D&mmvco=1&mmvmk0=74&mm
    vmd0=18707

    lub krotszy:
    http://tinyurl.com/eosy-z-automatem