  • 21. Data: 2009-03-24 15:58:29
    Temat: Re: VAT od motocykla - nareszcie korzystne orzeczenie NSA!
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:

    > Czytac ze zrozumieniem. To nie TV-man, ale deweloper.

    o skoszonej lace mowil tiwiman.

    KJ

  • 22. Data: 2009-03-24 16:12:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > o skoszonej lace mowil tiwiman.

    Ale cos co okresliles mianem "cytata" - deweloper :-P

    BTW: Co za bubek! Dziwie sie, ze jeszcze don nie pojechaliscie na Wilcza
    ... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-03-24 21:57:01
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    Witam

    A ktoś widział to orzeczenie z NSA?
    Może jestem jakiś nie kumaty.. ale moge go znaleźć:-p

    Przy okazji mógłby ktoś znaleźć podstawę prawna, że wyrok NSA jest
    prawomocny w całym kraju?

    pozdrawiam i dzięki:)

    jeszua pisze:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/120251,po_
    decyzji_sadu_podatnik_odliczy_vat_od_paliwa_do_motoc
    ykli.html

  • 24. Data: 2009-03-25 08:53:12
    Temat: Re: VAT od motocykla - nareszcie korzystne orzeczenie NSA! LINK DO WYROKU
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    Jakby kogos interesowało, oto wyrok NSA:
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/6320EE87C1

    Próbuje sie przez niego przegryzc....
    Moze ktos bardziej wprawiony pomoze?

    Pozdrowionka

  • 25. Data: 2009-03-25 09:41:29
    Temat: Re: VAT od motocykla - nareszcie korzystne orzeczenie NSA! LINK DO WYROKU [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Michaczu" <m...@t...pl> wrote in message
    > Jakby kogos interesowało, oto wyrok NSA:
    > http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/6320EE87C1
    >
    > Próbuje sie przez niego przegryzc....
    > Moze ktos bardziej wprawiony pomoze?
    >
    > Pozdrowionka

    Badz tak mily i poczytaj o Netykiecie a takze zastosuj sie do jej regul
    (link w stopce). Twoj wybor, oczywiscie.
    To ze pisze akurat do Ciebnie nie oznacza ze sie szczegolnie czepiam - wrecz
    przeciwnie - widze szanse ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 26. Data: 2009-03-25 10:20:04
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > (link w stopce). Twoj wybor, oczywiscie.
    > To ze pisze akurat do Ciebnie nie oznacza ze sie szczegolnie czepiam -

    A o co dokładnie chodzi?
    Polskie znaki?
    ze tytul zmienilem?
    ze napisalem od góry?
    Nie że pyskuje... ale nie wiem co przeszkadza:)

  • 27. Data: 2009-03-27 21:35:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Z kolegami wytłumaczy:
    >
    > "Na początku po prostu uczysz się obyczajów: hierarchii na szosie,
    > parkowania przodem do kierunku jazdy, tyłem do drzwi baru, żeby po wyjściu
    > można było natychmiast odjechać.[...]"

    Nie wiem, czego sie czepiacie - argumentacja co prawda zalosna, ale
    madre parkowanie (gdziekolwiek - moze byc i pod barem) nie jest wcale
    takie proste i oczywiste. Zwlaszcza dla swiezynek dumnych i bladych
    swych nowo odkrytym, elitarnym motocyklizmem :)

  • 28. Data: 2009-03-29 16:26:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    zbigi pisze:

> [...]
    > takie proste i oczywiste. Zwlaszcza dla swiezynek dumnych i bladych
    > swych nowo odkrytym, elitarnym motocyklizmem :)

    Pięknie to ująłeś :)

    pozdr
    DP
    TL-S