  • 1. Data: 2009-03-20 13:27:39
    Temat: Kaski Shoei XR 1000
    Od: "Rufous" <r...@n...pl>

    Witam,

    kiedys na grupie byl ktos, kto te kaski sprzedawal...szukam w archiwum i za
    nic nie moge go znalezc...moze ktos pamieta i pomoze?

    Pozdrawiam!!

    -----------
    Rafal 'Rufous' Pyzel
    e-mai: rufous (rolmops) wp (kropa) pl
    www: http://www.rufous.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-20 13:30:06
    Temat: Re: Kaski Shoei XR 1000
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-20 14:27:39 +0100, "Rufous" <r...@n...pl> said:

    > kiedys na grupie byl ktos, kto te kaski sprzedawal...szukam w archiwum i za
    > nic nie moge go znalezc...moze ktos pamieta i pomoze?

    Motostore z Wawy.
    www.motostore.pl

    Lub szukaj kontaktu w archiwum do Tadka lub Ogonka.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-03-20 15:38:31
    Od: m...@g...com

    On Mar 20, 1:27 pm, "Rufous" <r...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > kiedys na grupie byl ktos, kto te kaski sprzedawal...szukam w archiwum i za
    > nic nie moge go znalezc...moze ktos pamieta i pomoze?

    Czesc,

    Ja mam do sprzedania moj XR1000 Diabolic jezeli interesuje cie
    uzywany. Rozmiar M.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2009-03-20 16:38:35
    Od: "Rufous" <r...@n...pl>

> [...]
    > www:http://www.rufous.prv.pl

    Czesc,

    Ja mam do sprzedania moj XR1000 Diabolic jezeli interesuje cie

    Dzieki, ale musi byc czarny :). W kazdym razie, duzy jest problem, zeby
    kupic wkladki do tego kasku? Gdzie mozna cos takiego dostac, bo nigdzie w
    necie nie znalazlem. Czy wkladki z XR 1000 beda pasowaly do RF 1000?

    Pozdrawiam!!

    --
    -----------
    Rafal Pyzel

  • 5. Data: 2009-03-20 17:03:17
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 20 Mar, 17:38, "Rufous" <r...@n...pl> wrote:
    > Dzieki, ale musi byc czarny :). W kazdym razie, duzy jest problem, zeby
    > kupic wkladki do tego kasku? Gdzie mozna cos takiego dostac, bo nigdzie w
    > necie nie znalazlem.

    dostałeś już odpowiedź
    www.motostore.pl
    zadzwoń po prostu

    - gildor

  • 6. Data: 2009-03-20 17:37:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Rufous pisze:
> [...]

    tak

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-03-20 23:16:13
    Od: marider <m...@g...pl>

    Rufous pisze:
    > Czy wkladki z XR 1000 beda pasowaly do RF 1000?
    >
    > Pozdrawiam!!

    To ten sam model tylko US vs EU.

    Pzdr
    --