  • 1. Data: 2009-03-20 09:56:43
    Temat: szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
    Od: "Krychu" <s...@o...eu>

    Witam,
    po dluuuugiej przerwie (ladnych pare lat)...
    Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem r 1150 gs i odrazu pytanie
    czy ktos zna sprytnego elektryka, ktory zamontuje mi dodatkowe halogeny na
    gmolach, bo noga jestem w tych sprawach, aha i szukam tez gumiaza z oponami,
    bo chce zmienic z klockow na cos bardziej szosowego
    pozdrawiam
    krychu

    p.s. piszcie na priv s...@o...eu

  • 2. Data: 2009-03-20 11:28:55
    Temat: Re: szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Krychu napisał(a):
    > Witam,
    > po dluuuugiej przerwie (ladnych pare lat)...

    Jakie ladne pare lat? Dopiero co zes sie odzywal? 8-O

    > Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem r 1150 gs

    A co z Fujara? Miales sprzedawac?

> [...]
    > gmolach, bo noga jestem w tych sprawach, aha i szukam tez gumiaza z oponami,
    > bo chce zmienic z klockow na cos bardziej szosowego

    Od kiedy Krychu zmieniles nazwisko?! No i motor? No i zarzuciles
    ortografie i interpunkcje?!
    Chyba cie kosmici podmienili ;)

  • 3. Data: 2009-03-20 11:45:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-20 12:28:55 +0100, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> said:

    > Od kiedy Krychu zmieniles nazwisko?! No i motor? No i zarzuciles
    > ortografie i interpunkcje?!
    > Chyba cie kosmici podmienili ;)

    To pewnie przez to "C" - widać mu coś doimputowali...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-03-20 15:37:29
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > To pewnie przez to "C" - widać mu coś doimputowali...

    Panowie, NASZ Kryhu, nie dość, że znałby gumiarza, to jeszcze w sprawie
    oświetlenia wiedziałby gdzie się zwrócić :)

    A do Krycha: gumiarz jest na Przemysłowej 14 przy serwisie Hard Rock Garage.
    Jak wklepiesz nazwe w google, to wszystkiego się dowiesz.
    Dobra, mam dzisiaj dobry dzień (już za jutro :) ):
    http://www.hrg.pl/

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-03-20 16:11:47
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Fri, 20 Mar 2009 16:37:29 +0100, "Mystik" <m...@p...pl>
    wrote:

    >A do Krycha: gumiarz jest na Przemysłowej 14 przy serwisie Hard Rock Garage.

    Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
    nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-03-20 16:54:06
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@R...pl> napisał w wiadomości

    > Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
    > nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

    O cholercia, a to ja jakiś niedoinformowany jestem :).
    Przepraszam za wrprowadzenie w błąd.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-03-21 07:35:23
    Od: "Krychu-wielki-szu" <s...@o...eu>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Eskimos" <e...@R...pl> napisał w wiadomości

    > O cholercia, a to ja jakiś niedoinformowany jestem :).

    dzieki za odp.
    widocznie podpialem sie pod czyjas ksywke... sorki juz zmieniam :-)
    za namiar do gumisia - dzieks
    a elektryk? jakis sprytny do tych halogenow by sie przydal
    milego dnia
    krychu-wielki-szu

  • 8. Data: 2009-03-22 13:13:17
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 17:11:47 +0100, Eskimos napisał(a):

    > Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
    > nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

    Dawno nie był, motura nima ;)

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 9. Data: 2009-03-23 07:01:09
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Dafca pisze:

    Hej

    > Dawno nie był, motura nima ;)

    Myhyhy, jakbyco to ksywa dalej zarezerwowana :)
    --
    Pozdro
    Kryhu