  • 11. Data: 2010-10-16 14:06:56
    Temat: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem komórkowym
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    news:i9c8cu$obb$1@news.onet.pl...
    >> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=439&news_id=5871&layout=3&page=text

    > UKE nie jest nieomylne. Na przykład w mojej sprawie miało zdanie na
    > pewien temat, które jednak nie zostało uznane ani przez sąd rejonowy, ani
    > okręgowy :P

    To zrywaj umowę i "kop się z koniem".

    wiatrak

  • 12. Data: 2010-10-16 14:20:46
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    > mimo wszystko wciąż to samo.
    > Nawet JEŻELI są kruczki, to operatorzy i tak zinterpretują jak zwykle tak
    > jak im wygodnie, ale tym razem sądy będa po ich stronie. CBDU.

    Czyli ci co sobie kupili/kupią iphone wartego ok 3k za 800zl po miesiącu sobie
    zrezygnują zatrzymując aparat. I to nazywasz "wygodą" operatorów, ciekawe
    podejście

  • 13. Data: 2010-10-16 14:37:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kenny" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i9btgs$4da$1@mx1.internetia.pl...

    > Jest, ale ponieważ zmiana cennika nastąpiła na skutek zmian przepisów
    > będziesz musiał zapłacić karę. ;-)

    Nie jest to prawda - zmiana stawki VAT-u nie pociaga za soba automatycznie
    zmiany ceny. Wszystko zalezy na jaka kwote sie umowili - neto, czy brutto.
    Jesli na brutto (a tak sie umawia z konsumentami) , to wyzszy VAT jest
    zmartwieniem operatora, nie konsumenta. Ten ostatni ma gleboko, ile wydanych
    prze niego zlotowej idzie do fiskusa a ile zostaje u operatora w kasie.

    > "Rzeczpospolita" wyskoczyła z taką rewalacją jakiś miesiąc temu, ale zaraz
    > zostało to skorygowane.

    Dziennikarze tez ludzie i nie pogardza gotowka od operatora w zamian za
    trzymanie geby na klodke.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-10-16 14:54:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 16:06, wiatrak pisze:

    > wiadomości news:i9c8cu$obb$1@news.onet.pl...
    s_cat_id=439&news_id=5871&layout=3&page=text

    > To zrywaj umowę i "kop się z koniem".

    Nie mam abonamentu, więc mogę się tylko pośmiać ;) Gdybym jednak
    miał, i ceny by się podwyższyły, umowę bym zerwał.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-10-16 16:09:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 13:15:49 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Polecam też lekturę ustawy o cenach :-)

    Mimo wszystko wciąż to samo. 99% gospodyń z Gdańska przestraszy się spraw
    sądowych, pozostały 1% podda się jak zobaczy, że sprawę oleje UKE, a 99%
    sądów poprze operatorów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-10-16 16:16:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 18:09, Waldek Godel pisze:

    > Mimo wszystko wciąż to samo. 99% gospodyń z Gdańska przestraszy się spraw
    > sądowych, pozostały 1% podda się jak zobaczy, że sprawę oleje UKE, a 99%
    > sądów poprze operatorów.

    Coś się nie zgadza, skoro 99% się przestraszy, a 1% podda, to gdzie
    te sprawy sądowe? ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-10-16 16:17:54
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 16:20:46 +0200, Ra napisał(a):

    > Czyli ci co sobie kupili/kupią iphone wartego ok 3k za 800zl po miesiącu sobie
    > zrezygnują zatrzymując aparat. I to nazywasz "wygodą" operatorów, ciekawe
    > podejście

    Przecież operator wcale nie ma obowiązku podnosić ceny abonamentu!
    A jeśli podniesie, to właśnie dla własnej wygody.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2010-10-16 16:35:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:16:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Coś się nie zgadza, skoro 99% się przestraszy, a 1% podda, to gdzie
    > te sprawy sądowe? ;)

    Miało być 0,99% z pozostałego 1%.. czyli do sądów pójdzie 0,01 % klientów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-10-16 16:49:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 18:35, Waldek Godel pisze:

    > Miało być 0,99% z pozostałego 1%.. czyli do sądów pójdzie 0,01 % klientów.

    Całkiem możliwe. Jak Plus zmieniał niejednokrotnie regulamin, to
    jakoś masowego odpływu klientów nie było.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-10-16 17:05:21
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?>> "Rzeczpospolita" wyskoczyła z taką rewalacją jakiś miesiąc temu, ale
    zaraz

    > Dziennikarze tez ludzie i nie pogardza gotowka od operatora w zamian za
    > trzymanie geby na klodke.

    Czyli gorzej niz najciezsza komunistyczna cenzura, bo dzis wystarczy sypnac
    groszem by dziennikarz pisal co sie mu kazde...
    A dzienikarze mieli pisac o wszystkim uczciwie... Za PRL-u poza cenzura bylo
    radio wolna europa dzis nie ma juz nic, a cenzura "sponsorska" jest o 1000
    kroc gorsza od politycznej...
    Innymi slowy, dzienikarstwo w Polsce to dno. I kazdy art. nalezy w takim
    razie brac za sponsorowana reklame. CZyli juz nie ma dzienikarstwa a PR.
    I z czego sie cieszyc?