    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Uzywany aparat do 500 zl
    Date: Tue, 22 Sep 2009 22:29:50 +0200

    Witam.

    Wie ktos moze czy da sie kupic jakis prosty aparat z trybami manualnymi do
    500 zl ?

    Myslalem o Fuji S5600, S5700 albo S5800 ale ogladam zdjecia przykladowe i
    moim
    zdaniem sa fatalne. W sumie to glownie chcialbym robic zdjecia roznych
    przedmiotow w pomieszczeniach
    (na przyklad na potrzeby sprzedazy przedmiotow na allegro). Czesto przy
    slabym swietle. Ale chcialbym
    tez zeby takim aparatem dalo sie zrobic jakies inne zdjecie. Te z fuji ktore
    ogladalem byly albo nieostre albo
    jakie blade. Mam wrazenie, ze lepsze zdjecia robie nikonem l3. Zastanawialem
    sie tez nad prostymi canonami
    (A630, A640) ale tez zdjecia mnie nie zachwycily.

    Podpowie mi ktos co moznaby kupic w takiej cenie ? Wiecej niz 500 raczej nie
    dam bo az tak aparatu nie
    potrzebuje. Musze kupic najlepszy aparat jaki sie da w tej cenie.