  • 1. Data: 2012-09-12 12:02:47
    Temat: Uwalona motorola
    Od: zly <b...@N...fm>

    Trafiła mi się Motorola Droid Pro (xt610) z sieci Verizone z USA.
    U nas nie do użytku jako telefon, więc postanowiłem zlokalizować jakiś
    Europejski ROM. Próbowałem z kilkoma i nic się za bardzo nie zmieniało.
    Niestety za którymś razem coś poszło nie tak i bootloader nie wstaja. To
    znaczy miga sobie , jest informacja cannot program i battery low. I teraz
    jest problem bo battery low , a bez działającego chociaż loadera telefon
    się nie ładuje (teoretycznie ikonka ładowania się świeci, ale cały czas
    jest battery low, doczytałem, że bez oprogramowania ładowanie nie działa)

    Próbowałem różnych opcji z sieci,by go postawić na nogi, ale nic
    skutecznego.
    Jakiś pomysł?:) A może ktoś ma pożyczyć baterię do tego modelu w okolicach
    Warszawy?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2012-09-12 12:33:33
    Temat: Re: Uwalona motorola
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2012 12:02:47 +0200, w <zbuym21718ri$.dlg@piki.fixed>, zly
    <b...@N...fm> napisał(-a):

    > Jakiś pomysł?:) A może ktoś ma pożyczyć baterię do tego modelu w okolicach
    > Warszawy?

    A uniwersalną ładowarką doładować nie możesz?

  • 3. Data: 2012-09-12 12:43:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:33:33 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A uniwersalną ładowarką doładować nie możesz?

    Nie działa. Podłączony do kompa kablem przynajmniej pokazuje ładowanie
    (świeci się dioda dookoła wejścia), przy podłączeniu ładowarką do gniazdka
    nie ma reakcji. Siedział tak całą noc i nic. Z tego co doczytałem po
    prostu bez softu nie ładuje.
    --
    marcin

  • 4. Data: 2012-09-12 14:23:06
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.09.2012 zly <b...@N...fm> napisał/a:

> [...]
    > (świeci się dioda dookoła wejścia), przy podłączeniu ładowarką do gniazdka
    > nie ma reakcji. Siedział tak całą noc i nic. Z tego co doczytałem po

    Przedpiśca zapewne miał na myśli coś na kształt:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=uniwersa
    lna+%C5%82adowarka+baterii+gsm&category=0&sg=0

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 5. Data: 2012-09-12 14:51:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:23:06 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Przedpiśca zapewne miał na myśli coś na kształt:

    Hehe, ok :) Nawet nie wiedziałem, że takie cuda istnieją :)
    Spróbuję jak tylko taką dostanę.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2012-09-12 22:16:08
    Od: Stewart Malutki <t...@k...com>

    W dniu 2012-09-12 12:02, zly pisze:
> [...]
    > skutecznego.
    > Jakiś pomysł?:) A może ktoś ma pożyczyć baterię do tego modelu w okolicach

    weź pierwszy z brzegu kabel usb, obetnij końcówkę microUSB i podłącz "na
    krótko" bezpośrednio do baterii, zostaw na jakieś 2h. W między czasie
    poszukaj softu w wersji sbf dla twojego fona, a potem zrób flash'a
    poprzez RSD

    ma zadziałać

    pzdr
    /T.

  • 7. Data: 2012-09-13 08:50:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    > Przedpiśca zapewne miał na myśli coś na kształt:

    Udało się, dzięki panowie :)
    --
    marcin

  • 8. Data: 2012-09-13 09:22:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    A jeszcze jakby ktoś podpowiedział skąd wziąć taki rom, żeby nie wymagał
    aktywacji telefonu, to już byłoby super ;)

    --
    marcin

  • 9. Data: 2012-09-14 15:10:21

    Thu, 13 Sep 2012 08:50:13 +0200, w <18qae00k3n0ik$.dlg@piki.fixed>, zly
    <b...@N...fm> napisał(-a):

    > Udało się, dzięki panowie :)

    Tylko uważaj, łatwo tymi "uniwersalami" wykończyć baterię :).