  • 1. Data: 2012-09-11 17:22:58
    Temat: Kolejny patent ogryzka
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    http://pclab.pl/news50988.html
    Nie doceniłeś "kreatywności" Apple, Waldek
    A Ty Andrzej poopowiadaj mi o tym, że się filmów naoglądałem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 2. Data: 2012-09-11 17:32:40
    Temat: Re: Kolejny patent ogryzka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 08:22:58 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > http://pclab.pl/news50988.html
    > Nie doceniłeś "kreatywności" Apple, Waldek

    Staroć. Świat się tym orcował jak złożyli o to patent, czyli ponad rok
    temu:
    http://www.tuaw.com/2011/06/20/apples-infrared-camer
    a-kill-switch-patent-application-hits-a/
    tylko teraz któryś z tych za 19,90 poprosił któregoś kumpla co przyjechał z
    Doncaster na wakacje o przetłumaczenie, więc po kolei polskojęzyczne
    portale kopiują jeden za drugim.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-09-11 18:10:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "ALEX" <a...@o...pl> napisał:

    > Nie doceniłeś "kreatywności" Apple, Waldek
    > A Ty Andrzej poopowiadaj mi o tym, że się filmów naoglądałem.

    A to widziałeś?

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=26273