  • 11. Data: 2014-10-25 01:58:14
    Temat: Re: Uwaga w Kaliszu na odcinkowe pomiary prędkości pomiędzy skrzyżowaniami.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2014, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Lepsze jest to:
    > "Wyświetlacze czasowe można zainstalować wyłącznie w przypadku funkcjonowania
    > sygnalizacji stałoczasowych."
    > Ja rozumiem, ze rzecz, ktorej wykonanie normalnie kosztuje kilkaset zl,
    > w drogownictwie kosztuje kilkadziesiat tys., ale ze cos, co zrobi w tydzien
    > poczatkujacy elektronik,

    Czekaj, czekaj.
    Ja bym nie wykluczał zupełnie innej sprawy.
    Nie napisali "nie da się zrobić".
    Proste potoczne przekręcenie tekstu "dopuszcza się instalację
    wyświetlaczy stałoczasowych wyłącznie w przypadku..." i już.

    > jest absolutnie niedostepne,

    ...ale co, jeśli "da się lecz NIE WOLNO"?
    (nie, nie wiem, nie szukałem przepisu, ale ostrożność procesowa nabyta
    przy podatkach nakazuje wziąć tę wersję pod uwagę :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-10-26 18:15:08
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2014-10-23 02:06, anacron pisze:
    > Nie wiem czy to działa, ale na skrzyżowaniach są zamontowane kamery
    > (jedna na każdy pas). Na CB jak o nie zapytałem wspomnieli odcinkowym
    > pomiarze prędkości. Nie wiem, czy to już działa.

    musi być tablica informująca o takim pomiarze oraz o jego zakończeniu.
    Kiedyś na 902 tj DTŚ na górnym śląsku pojawiła się tablica świetlna
    "Pomiar prędkość" oczywiście nie mogło być żadnych konsekwencji.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 13. Data: 2014-10-27 21:56:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.10.2014 o 01:52, Gotfryd Smolik news pisze:

    > No to zgłaszać.
    > Bo nie spełnia wymogów rozporządzenia i już.

    Zgłaszam od kilku lat wraz z zapisem video. Nic się nie zmienia. U mnie
    w mieście są dwa takie na DK91.

    > A teraz?

    Teraz tam jest nowy program i - uwaga - nie ma już tam kolizji i
    wypadków i wszystko jest tak jak być powinno.

    --
    anacron