  • 311. Data: 2011-12-21 13:52:16
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 12:15, kamil wrote:

    > Jak ty to robisz, że od dwóch dni nie potrafisz podać nawet JEDNEGO
    > przykładu na wygrany przez poszkodowaną osobę proces w skali
    > 40-milionowego kraju i wielu lat stosowania takiego zasłaniania twarzy w
    > telewizji?

    Śpisz jeszcze, czy po prostu takiego przykładu nie masz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 312. Data: 2011-12-21 13:56:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/12/2011 08:32, Arek wrote:

    > Tego nie wiem. Może bohaterzy programu na dzień dobry podpisują
    > oświadczenie, że zgadzają się. Wówczas nie ma problemu. Jak wspomniałem
    > wcześniej, niektórzy w ogóle nie wychodzą z samochodu a kamero do nich
    > nawet się nie zbliża. Z jakiegoś powodu tak się dzieje.

    Czyli wiedzą na co się zgadzają, a ty ich na siłę próbujesz bronić. Aha.

    > Nawet gdyby tak nie było, to nie jest pierwszy przypadek, gdy media
    > przeginają bo wiedzą, że ich na to stać.

    Media mediami, prawo jest takie samo.

    > No tak, liczy się tylko Twoja interpretacja. Zapomniałem, że spółka
    > kamik, Doq i Artur M. oraz Cavallinio nigdy się nie myli.

    Jednym słowem - mnie interpretować nie wolno, ty zaś możesz stawiać
    śmiałe tezy nie poparte ani jednym przykładem opinii sądu w podobnej
    sprawie. Aha.

    > I znowu nic nie zrozumiałeś. Państwo chroni Cię na różne sposoby.
    > Oczywiście wcale nie musisz z tej ochrony korzystać. To Twój problem
    > komu dajesz się dymać i jaką frajdę Ci to sprawia.

    Ależ nie mój problem, bo nikt mnie nie dyma. Ty zaś pieklisz się
    strasznie już trzeci dzień nieudolnie próbując bronić ludzi, którzy
    najwyraźniej wcale bronieni być nie są, albo nie powinni.

    Podasz ten przykład, czy nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 313. Data: 2011-12-21 14:20:56
    Od: <MW>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za to giodo to dość młoda instytucja i podobno są bardzo ambitni:)
    > Więc całkiem możliwe, że w końcu na kogoś trafią. O ile ten program nie

    Coś się Wam chłopaki pomyliło, ustawa jest z 1997 r, podobnie jak instytucja
    Giodo; trzecia osoba pełni tę funkcję, przy czym pierwsza pełniła przez dwie
    kadencje.
    Filmowanie "podpada" pod ochronę wizerunku, z danymi osobowymi nie ma nic
    wspólnego - wystarczy, że przechowują to w taki sposób, że niemożliwa będzie
    identyfikacja (czyli po obróbce, zasłonięciu twarzy, numerów, dokumentów
    itp. a nie "surowe"). W każdym razie - nie da rady podeprzeć się ustawą o
    ochronie danych osobowych podczas filmowania. Gdyby ktoś chciał koniecznie,
    mógłby na upartego próbować po pokazaniu w telewizji (jeżeli identyfikacja
    była możliwa mimo zasłonięcia twarzy i numerów) - bowiem art. 27 tej ustawy
    zabrania przetwarzania danych wrażliwych, a wśród nich są informacje o
    mandatach - ale to śliska sprawa i werdykt zależałby zapewne od koloru
    włosów prokuratora i humoru sędziego, nie od jakiejś spójnej wykładni czy
    interpretacji (bo definicje sa nieostre).

    --
    MW

    --
    MW

  • 314. Data: 2011-12-21 14:53:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-21 13:56, kamil pisze:

    > Czyli wiedzą na co się zgadzają, a ty ich na siłę próbujesz bronić. Aha.

    Czyli nie potrafisz czytać, albo po prostu trollujesz. Nie chce mi się
    po raz kolejny powtarzać tego samego. Zresztą powyższy akapit jest dość
    jasny. Jeżeli go nie rozumiesz to już nie mój problem.

    > Media mediami, prawo jest takie samo.

    Hmm, ile masz lat tak przy okazji?

    > Jednym słowem - mnie interpretować nie wolno, ty zaś możesz stawiać
    > śmiałe tezy nie poparte ani jednym przykładem opinii sądu w podobnej
    > sprawie. Aha.

    Przeczytaj jeszcze raz. Nigdzie Ci nie zabraniałem niczego
    interpretować. Kolejny dowód na to, że nie potrafisz czytać.

    > Ależ nie mój problem, bo nikt mnie nie dyma. Ty zaś pieklisz się
    > strasznie już trzeci dzień nieudolnie próbując bronić ludzi, którzy
    > najwyraźniej wcale bronieni być nie są, albo nie powinni.

    Podasz konkretny przykład konkretnie kogo i konkretnie w jakiej sytuacji
    broniłem?

    > Podasz ten przykład, czy nie?

    Przykład na co? Na Twoje sprawy sądowe? Potrzebujesz jakieś informacji
    to sobie ją znajdź. Tak wiem, przy Twoich umiejętnościach czytania może
    to być trudne lub niemożliwe, ale to nie mój problem.

    A.

  • 315. Data: 2011-12-21 15:17:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/12/2011 13:53, Arek wrote:

    > Czyli nie potrafisz czytać, albo po prostu trollujesz. Nie chce mi się
    > po raz kolejny powtarzać tego samego. Zresztą powyższy akapit jest dość
    > jasny. Jeżeli go nie rozumiesz to już nie mój problem.

    Ty masz znacznie poważniejszy problem, a jest nim kompletne
    niezrozumienie prawa.

    > Hmm, ile masz lat tak przy okazji?

    104.

    > Przeczytaj jeszcze raz. Nigdzie Ci nie zabraniałem niczego
    > interpretować. Kolejny dowód na to, że nie potrafisz czytać.

    Nadinterpretować za to potrafisz doskonale.

    > Podasz konkretny przykład konkretnie kogo i konkretnie w jakiej sytuacji
    > broniłem?

    Mam cały wątek wklejać?

    > Przykład na co? Na Twoje sprawy sądowe? Potrzebujesz jakieś informacji
    > to sobie ją znajdź. Tak wiem, przy Twoich umiejętnościach czytania może
    > to być trudne lub niemożliwe, ale to nie mój problem.

    Twierdzisz że 2+2=5, to wyprowadź konkretny wzór, zamiast zarzucać
    wszystkim proszącym o niego brak zrozumienia twoich pokrętnych wypowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 316. Data: 2011-12-21 17:07:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Znalazłem i dawno temu przegoniłem.

    Przeganianie powinieneś zacząć do siebie. Co prawda trudno przegonić
    siebie samego, ale mógłbyś po prostu zamilknąć.

    > Teraz ty spierdalaj.

    Nie dość, że troll, to jeszcze cham.

  • 317. Data: 2011-12-21 17:08:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Zakazujesz picia napojów podczas pisania? Zakazujesz. Zatem promujesz
    > odwodnienie. CBDO

    Widzę, z logiką nie masz wiele wspólnego, zresztą wcale mnie to nie dziwi.

  • 318. Data: 2011-12-21 17:10:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > No skąd. (...)

    Nie wciągniesz mnie w bezsensowną dyskusję sprawdzającą się do
    udowadniania, że a=a. Potrenuj sobie na kimś innym, trollu.

  • 319. Data: 2011-12-21 17:47:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-21 17:10, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Nie wciągniesz mnie w bezsensowną dyskusję

    LOL - wąż się skończył?

    > sprawdzającą się do udowadniania, że a=a.

    Uważam za stosowne wyjaśnić co poniektórym, że jednak
    białe jest białe, a czarne jest czarne. Po drodze jest też
    trochę "odcieni" szarości.

    > Potrenuj sobie na kimś innym, trollu.

    Cóż, chyba wczoraj udowadniałeś, że trollowanie prowadzisz
    dla zasady, więc może nie przypisuj tego innym. W konkursie
    i tak nie wygrasz - byli lepsi. Chociaż jak się postarasz...

  • 320. Data: 2011-12-21 18:17:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Cóż, chyba wczoraj udowadniałeś, że trollowanie prowadzisz dla zasady

    Znowu kłamiesz.