  • 321. Data: 2011-12-21 19:24:22
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-21 18:17, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Znowu kłamiesz.

    Nie mam w zwyczaju. Dodatkowo nie ustawiam "X-No-Archive: Yes" by
    moje wypowiedzi znikały z usenetu, nie ustawiam w gówniarski sposób
    FUT-a bez ostrzeżenia (tu znów netykieta) itd.

    Baw się dobrze :)

  • 322. Data: 2011-12-21 21:14:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TM" napisał w wiadomości grup
    >Bardzo często policjanci reaguj?cy na wykroczenie drogowe w programie
    >"Uwaga Pirat" twierdz?, że TVN filmuje zgodnie z prawem. Ciekawy
    >jestem czy s? takie normy prawne, które pozwalaj? na takie
    >filmowanie?

    A propos - zobaczcie jak potraktowali pewna firme
    http://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/,1,4978514,wiad
    omosc.html

    IMO dosc uczciwie, choc nie wiem czy tak sobie mozna nazwe firmy
    zastrzec :-)

    J.

  • 323. Data: 2011-12-21 21:39:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-21 21:14, J.F pisze:
    (...)
> [...]
    omosc.html

    > IMO dosc uczciwie, choc nie wiem czy tak sobie mozna nazwe firmy

    Głupia sprawa - hieny jak zwykle z tego sensację robią. Miałem parę
    razy okazję jeździć z "wkładem" na plecach (uprzedzam głupie komentarze
    - nie pracuję w firmie pogrzebowej, a nawet jeśli to nie widzę w tym
    niczego złego). Zwykła praca (choć nie każdy się do tego nadaje).
    Jednym się zdarza zgubić broń, innym paletę, ci zgubili worek.
    "Sceny mrożące krew żyłach..." - żarty. No, ale media z czegoś
    żyć muszą...

  • 324. Data: 2011-12-21 21:52:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nie mam w zwyczaju.

    Czy to zwyczaj, to nie wiem.

    > Dodatkowo nie ustawiam "X-No-Archive: Yes" by moje
    > wypowiedzi znikały z usenetu

    Dowiedz się wreszcie, co oznacza ten nagłówek.

    > nie ustawiam w gówniarski sposób FUT-a bez
    > ostrzeżenia (tu znów netykieta) itd.

    Użyj normalnego klienta news, to będziesz widział, gdzie odpowiadasz.
    Albo się skup. I jakie "znów"?

  • 325. Data: 2011-12-21 22:05:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-21 21:52, to pisze:
    > Artur Maśląg
    (...)

    > Dowiedz się wreszcie, co oznacza ten nagłówek.

    Cóż, pokazałeś już, że nie masz o tym bladego pojęcia,
    niemniej napisałeś po co tego używasz. Właśnie po to, by
    Twoje odpowiedzi znikały z usenetu.

    > Użyj normalnego klienta news, to będziesz widział, gdzie odpowiadasz.

    LOL - cóż za wybieg. Znaczy ja mam nienormalnego klienta news,
    ponieważ nie reaguje na gówniarskie zagrywki?

    No tak - to zdaje się kolejny rozdział "logiki", która ma
    usprawiedliwić Twoje stany twórczości po zaciskaniu pętli
    z węża ogrodowego. O to gdzie spadła felga nawet nie pytam.

    > Albo się skup. I jakie "znów"?

    Poczytaj netykietę. Ja wiem, że można nie być z nią do końca
    zgodnym, ale jak już tak się bawisz, to może się na nią sam
    nie powołuj?

    Baw się dobrze :)

  • 326. Data: 2011-12-22 00:21:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-21 20:14:26 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

> [...]
    omosc.html

    > IMO dosc uczciwie, choc nie wiem czy tak sobie mozna nazwe firmy zastrzec :-)

    Nazwę ARCHON?
    Można.

    --
    Bydlę

  • 327. Data: 2011-12-22 00:53:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Dec 2011 00:21:31 +0100 osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    ale niekoniecznie przed pokazaniem w TV

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 328. Data: 2011-12-22 00:57:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Cóż, pokazałeś już, że nie masz o tym bladego pojęcia, niemniej
    > napisałeś po co tego używasz. Właśnie po to, by Twoje odpowiedzi znikały
    > z usenetu.

    Nie. Ten nagłówek nie "znika" niczego z usenetu, a jedynie zabrania
    umieszczenia danego posta w archiwach. Zapewne dlatego nazywa się X-No-
    Archive, a nie X-Remove-From-Usenet. Skup się, może wreszcie zrozumiesz.

    > LOL - cóż za wybieg. Znaczy ja mam nienormalnego klienta news, ponieważ
    > nie reaguje na gówniarskie zagrywki?

    Skoro nie obsługuje właściwie standardowego nagłówka FUT i to do tego
    stopnia, że kierujesz swoje posty na inne grupy, niż byś chciał, to
    najwyraźniej jest ułomny i to bardzo.

    > Baw się dobrze :)

    Czytanie Twoich trollopostów jest raczej średnio zabawne. Strasznie się
    wysilasz, ale marnie Ci idzie.

  • 329. Data: 2011-12-23 03:44:52
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.12.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > Ta... fajnie bujasz w obłokach. Pierwszy raz byłem zagranicą w 1991,
    > czyli 20 lat temu i już wtedy na terenie zbliżonym do UE paszport pełnił
    > rolę bardziej symboliczną niż faktyczną. Nie było żadnych problemów z
    > uzyskaniem, a na większości granic nikt nawet na niego nie patrzył. Na
    > kilkaset przekroczonych granic przez kolejne lata trafiła się jedna
    > większa kontrola (trwała kwadrans, zajrzeli do bagażnika -- w
    > Szwajcarii).

    Bredzisz jak zwykle, pomijając to że przed 89' też się dało się
    upierdliwie zwiedzić państwa których już nie ma, to właśnie w 91'
    pamiętam że wziąłem specjalnie (pierwszy raz) auto z wypożyczalni
    (co to była za komedia, to inna sprawa) żeby tylko co drugi dzień nie
    być trzepanym poruszając się tylko w granicach Beneluksu i Niemiec.

    Jakoś dziwnie mając żółte blachy przejeżdżałem bez zatrzymania, a na
    czarnych z PL kontrola była prawie pewna.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 330. Data: 2011-12-23 08:45:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup

    >Bredzisz jak zwykle,

    Z tym ze to pisal "to".

    >pomijając to że przed 89' też się dało się
    >upierdliwie zwiedzić państwa których już nie ma,

    Moja pamiec juz tak daleko nie siega, ale przypominam ze przed 89 to
    prawo wyjezdzania na dowod do niektorych panstw uleglo zawieszeniu.
    Ale do kiedy ? Jaruzelski stopniowo popuszczal.
    Oczywiscie mozna bylo i zwiedzic inne panstwa, ale jak piszesz -
    upierdliwie. Zaproszenia czy inne powody, kolejka do paszportu,
    rozmowa z bezpieka, przydzialowe 130$ raz na rok, albo inne waluty w
    niezbyt duzej ilosci, paliwo strasznie drogie - jak sie zarabialo 20$
    miesiecznie itp.

> [...]
    >Jakoś dziwnie mając żółte blachy przejeżdżałem bez zatrzymania, a na
    >czarnych z PL kontrola była prawie pewna.

    Ale to przekraczales granice dwa razy dziennie, czy gdzies na drodze
    zatrzymywali ?
    W pozniejszych latach im troche przeszlo - ale byc moze to wlasnie
    objaw tego co "to" pisze - rozluznienie na granicach wewnatrunijnych,
    brak stalej kontroli tylko wyrywkowa .... no i ten jeden samochod na
    czarnych blachach wzbudza wieksze zainteresowanie :-)

    J.