  • 301. Data: 2011-12-21 01:42:59
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 10:06:48 +0100, Arek napisał(a):

    > Kiedyś rozmawiałem z prawnikiem specjalizującym się w ustawie o ochronie
    > danych osobistych. W tym przypadku podpada to pod nielegalne gromadzenie
    > danych osobowych to raz, a dwa dane osobowe muszą być w określony sposób
    > przechowywane. Co dokładnie reguluje ustawa.
    >
    > Czyli jeżeli chcesz coś zgłaszać do giodo to raczej tą nielegalną bazę
    > danych.

    Dokladnie. Na dobra sprawe wystarczy kaseta w kamerze :-)

    Ale to juz giodo problem, nie moj :-)

    J.

  • 302. Data: 2011-12-21 08:23:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 16:50, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Nie kłam.

    Zakazujesz picia napojów podczas pisania? Zakazujesz. Zatem promujesz
    odwodnienie. CBDO

  • 303. Data: 2011-12-21 08:23:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 16:46, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Idiotów poszukaj sobie w swoim otoczeniu, pajacu.

    Znalazłem i dawno temu przegoniłem. Teraz ty spierdalaj.

  • 304. Data: 2011-12-21 08:59:35
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 14:23, DoQ pisze:

    > Nawet Arek mnie nie poznał!
    > Dobra, muszę spadać bo Grażynka będzie zazdrosna o komputer.

    Skoro tak dobrze go zanonimizowałeś to co się dziwisz?:)

    A.

  • 305. Data: 2011-12-21 09:02:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 23:33, DoQ pisze:

    > No właśnie, przyznajesz się do tego co zrobiłeś i może potraktują
    > łagodniej przy jednoczesnym zachowaniu godności. Ale takie smutne
    > pierdolenie jak prezentują niektórzy w "piratach" i na PMS jest żenujące.

    Ale mylisz pojęcia. Kara za czyn to jedno i nikt tego nie neguje.

    Ale dodatkowa kara poprzez ośmieszanie w głupawych programach tv, to już
    inna bajka.

    To co nazwałeś smutnym pierdoleniem w tv to jeszcze inna bajka. Choć to
    każe mi sugerować, że sytuację są inscenizowane. Kilka razy oglądałem
    ten program i za każdym razem ktoś próbuje "negocjować" przy kamerze. To
    nie możliwe aby tylu debili jeździło po naszych drogach.

    A.

  • 306. Data: 2011-12-21 09:27:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-21 01:42, J.F. pisze:

    > Dokladnie. Na dobra sprawe wystarczy kaseta w kamerze :-)

    W zupełności, zwłaszcza, że na tej kasecie zarejestrowane jest także pj,
    często ubezpieczenie itp. bowiem filmowane jest wszystko co się dzieje w
    samochodzie.

    > Ale to juz giodo problem, nie moj :-)

    Ale za to giodo to dość młoda instytucja i podobno są bardzo ambitni:)
    Więc całkiem możliwe, że w końcu na kogoś trafią. O ile ten program nie
    jest w pełni inscenizowany, ewentualnie ludzie nie podpisują już na
    początku zgody.

    A.

  • 307. Data: 2011-12-21 09:32:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 13:18, kamil pisze:

    > I zgodnie z tymi przepisami program "Uwaga Pirat" jest emitowany, czyż nie?

    Tego nie wiem. Może bohaterzy programu na dzień dobry podpisują
    oświadczenie, że zgadzają się. Wówczas nie ma problemu. Jak wspomniałem
    wcześniej, niektórzy w ogóle nie wychodzą z samochodu a kamero do nich
    nawet się nie zbliża. Z jakiegoś powodu tak się dzieje.

    Nawet gdyby tak nie było, to nie jest pierwszy przypadek, gdy media
    przeginają bo wiedzą, że ich na to stać.

    > Nie pytam o Twoje interpretacje prawa i wyimaginowanych sąsiadów, tylko
    > o przykłady na poszkodowanych, którzy doszli swoich złamanych praw przed
    > sądem.

    No tak, liczy się tylko Twoja interpretacja. Zapomniałem, że spółka
    kamik, Doq i Artur M. oraz Cavallinio nigdy się nie myli.

    > I widzisz - znów coś pokręciłeś. To nie ja się pieklę, bo pokazali mnie
    > skomlącego w telewizji.

    I znowu nic nie zrozumiałeś. Państwo chroni Cię na różne sposoby.
    Oczywiście wcale nie musisz z tej ochrony korzystać. To Twój problem
    komu dajesz się dymać i jaką frajdę Ci to sprawia.

    A.

  • 308. Data: 2011-12-21 09:57:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 14:07, DoQ pisze:

    > Weź się może określ schizofreniku, jesteś BQB, Arek, jedno i drugie na
    > raz? Jednak wjebałeś się między wódkę a zakąskę, czyli w mój post do BQB
    > sugerując, że wszystko ma swój cennik - nawet publiczne filmowanie za
    > 30kPLN/min.

    Do rzeczy, które Cię przerastają dopisz zasady panujące na newsach oraz
    zrozumienie czym jest publiczna rozmowa.

    A.

  • 309. Data: 2011-12-21 10:20:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nawet Arek mnie nie poznał!
    > Dobra, muszę spadać bo Grażynka będzie zazdrosna o komputer.

    Zdaje się, że zbyt długo przy nim siedziałeś ;)
    http://aleseriale.pl/gid,9251,img,295881,fototemat.h
    tml?ticaid=5d98b
    Atak kartonów? ;)

  • 310. Data: 2011-12-21 13:51:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 19:14, Adam Płaszczyca wrote:

    > Cóż, możesz się śmiać :D Ale to ja się śmieję z tych, co z oskarżycieli
    > posiłkowych stają się oskarżonymi ;)

    Ah te urzędasy i policjanci, zawzięli się na biednego Adama i ciągle go
    pozywają o coś przez własną niewiedzę. Taaaak. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net