  • Data: 2014-03-29 21:16:15
    Temat: Utracone fotki - Medion MD5319
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasowałem fotki w tym aparacie/kamerze i okazało się że to "sprytne" oprogramowanie
    do tego MD5319 wykasowało mi te same fotki również na dysku twardym co było dla mnie
    niepożądane. Żeby odzyskać fotki z dysku użyłem Easy Recovery Professional - ale
    niestety pod określonym katalogiem gdzie one były - jest pusto. Pozostało odzyskać te
    fotki z aparatu. Jednak nie wiem jak to zrobić bo nie widać tego sprzętu jako pamięć
    masowa, jest za to w menagerze sprzętów jako : "Urządzenia do zobrazowania", a w nim
    jako : Mega Camera,WDM DSC I/O Driver oraz jako Mega Camera,WDM Video Capture -
    oczywiście bez fotek które skasowałem. Proszę o jakąs pomoc w odzyskaniu tych fotek.