  • 1. Data: 2014-03-29 21:16:15
    Temat: Utracone fotki - Medion MD5319
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Kasowałem fotki w tym aparacie/kamerze i okazało się że to "sprytne" oprogramowanie
    do tego MD5319 wykasowało mi te same fotki również na dysku twardym co było dla mnie
    niepożądane. Żeby odzyskać fotki z dysku użyłem Easy Recovery Professional - ale
    niestety pod określonym katalogiem gdzie one były - jest pusto. Pozostało odzyskać te
    fotki z aparatu. Jednak nie wiem jak to zrobić bo nie widać tego sprzętu jako pamięć
    masowa, jest za to w menagerze sprzętów jako : "Urządzenia do zobrazowania", a w nim
    jako : Mega Camera,WDM DSC I/O Driver oraz jako Mega Camera,WDM Video Capture -
    oczywiście bez fotek które skasowałem. Proszę o jakąs pomoc w odzyskaniu tych fotek.

  • 2. Data: 2014-03-30 10:30:30
    Temat: Re: Utracone fotki - Medion MD5319
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Universis naskrobał(a):

> [...]
    oczywiście bez fotek które skasowałem. Proszę o jakąs pomoc w odzyskaniu tych fotek.

    Może zainteresuj się programem MediaRecovery. Znajomy pokasował sobie z
    karty aparatu i niczym nie mógł odzyskać zdjęć, ten program pomógł i
    wszysko wrócił do normy, znaczy na swoje miejsce.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 3. Data: 2014-03-30 13:14:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    > Może zainteresuj się programem MediaRecovery. Znajomy pokasował sobie
    > z karty aparatu

    Ale co to ma wspólnego z problemem przedstawionym przez wątkopodawcę?
    To urządzenie nie ma karty pamięci - jest to w zasadzie kamerka z funkcją
    aparatu i niewielką ilością wbudowanej pamięci, umożliwiającą przechowanie
    pewnej liczby zdjęć o nienachalnej rozdzielczości. Prawdopodobnie nie ma
    możliwości ustawienia trybu pamięci masowej, aczkolwiek należałoby jeszcze
    raz dokładnie przeczytać instrukcję
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=697
    0725#6970725 i pobawić
    się przyciskiem zmiany trybu.
    Dziwna jest niemożność odzyskania zdjęć zgranych uprzednio na dysk - może
    trzeba użyć innego oprogramowania lub trybu głębszego skanowania?

    JoteR

  • 4. Data: 2014-03-30 13:31:02
    Od: "Andrzej" <a...@g...NO_Spam.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    > Może zainteresuj się programem MediaRecovery. Znajomy pokasował sobie
    > z karty aparatu

    Zobacz może http://www.dobreprogramy.pl/Recuva,Program,Windows,1
    3044.html
    Mnie to pomogło. AS.

  • 5. Data: 2014-03-30 18:43:00
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Universis" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Kasowałem fotki w tym aparacie/kamerze i okazało się że to "sprytne"
    > oprogramowanie do tego MD5319 wykasowało mi te same fotki również na dysku
    > twardym co było dla mnie niepożądane.

    Na przyszłość pozostanie stosowanie się do starej zasady, że nie kasujemy
    zdjęć w aparacie jeśli nie mamy przynajmniej 2 kopii w różnych miejscach.
    R.

  • 6. Data: 2014-03-30 21:28:02
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą JoteR naskrobał(a):

> [...]
    > aparatu i niewielką ilością wbudowanej pamięci, umożliwiającą przechowanie
    > pewnej liczby zdjęć o nienachalnej rozdzielczości.

    Ale w pytaniu było o obecności zdjęć na dysku twardym, a ten program
    zajmuje się nie tylko poszukiwaniem na kartach pamięci ale i dysk twardy
    też przeszuka, jeśli tylko poda mi sie ścieżkę do rzeczonego katalogu.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

  • 7. Data: 2014-04-01 08:48:28
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi. Zanim je odczytałem i zanim się zebrałem do tej roboty to
    trochę potrwało - podobnie też skanowanie dysku - tylko 1 TB - heeeh bagatela... :).
    Pomógł program MediaRecovery. Przypuszczam że i Easy Recovery też jest w stanie -
    tyle tylko że przypuszcalnie akurat te pliki ma pod którymś z katalogów typu "no
    named" : DIRXX i jak tam go znaleźć wśród milionów pozycji ?. MediaRecovery daje
    opcję niepokazywania pustych plików i katalogów i selekcję robi na grafikę, texty
    itp. - łatwiej znaleźć. Odzyskaem fotki. Jeszcze raz dziękuję.