  • 1. Data: 2010-01-04 20:31:45
    Temat: Uszkodzony SE k550i
    Od: "uncle" <u...@T...op.pl>

    Witam!

    Mam pytanie - upadł mi telefon, SE k550i. Po upadku stracił zasięg i już go
    nigdy nie odzyskał, da się to naprawić? Spotkał się ktoś z takim
    przypadkiem? Wyczytałem gdzieś, że nie bardzo można cokolwiek z tym zrobić,
    ale może jednak? Telefon był rozebrany przez mojego znajomego, który coś tam
    kmini w tym temacie, ale może coś przeoczył... Troche nie uśmiecha się
    mojemu portfelowi kupowanie nowego telefonu..

    pozdrawiam,
    uncle

  • 2. Data: 2010-01-05 09:10:40
    Temat: Re: Uszkodzony SE k550i
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "uncle" <u...@T...op.pl> napisał

    > Telefon był rozebrany przez mojego znajomego, który coś tam kmini w tym
    > temacie, ale może coś przeoczył...

    No no, jak babę rozebrał, bo też coś kminił, nie dziwiłeś się, że nadal nie
    ma dzieci? Czy po prostu dajesz telefon każdemu paparuchowi w mieście?

  • 3. Data: 2010-01-05 22:41:42
    Od: "uncle" <u...@T...op.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "uncle" <u...@T...op.pl> napisał

    > No no, jak babę rozebrał, bo też coś kminił, nie dziwiłeś się, że nadal
    > nie ma dzieci? Czy po prostu dajesz telefon każdemu paparuchowi w mieście?

    Daje telefon kazdemu papruchowi w miescie, tak wlasnie tak robie - a potem
    pisze na grupach zeby zenowac swoimi pytaniami - zajmuje sie tym od 15lat i
    przeprowadzam badania.. Na koncu zrobie podsumowanie i wysle je do palacu
    prezydenckiego, chwile potem zloze swoja kandydature na ambasadora Chile.

    Jeśli ktoś ma jakies powazne odpowiedzi to poprosze.

    pozdrawiam,
    uncle

  • 4. Data: 2010-01-06 11:26:17
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "uncle" <u...@T...op.pl> napisał

    > Jeśli ktoś ma jakies powazne odpowiedzi to poprosze.

    Dałeś fona paparuchowi jak idiota, a teraz oczekujesz poważnych odpowiedzi?
    Weźźź

  • 5. Data: 2010-01-06 18:50:25
    Od: "uncle" <u...@T...op.pl>

    > Użytkownik "uncle" <u...@T...op.pl> napisał

    > Dałeś fona paparuchowi jak idiota, a teraz oczekujesz poważnych
    > odpowiedzi? Weźźź

    Oh noo nie musze sie Tobie tlumaczyc i nie mam zamiaru. Wg mnie telefon
    trafil w dobre rece - pytam tylko czy ktos mial taka usterke i udalo sie
    naprawic? SE to produkcja chinska i jesli cos sie psuje to ciezko z tym cos
    zrobic - taka byla diagnoza. Wierze, ze sluszna.

    Jaki wiec wybrac telefon do 250-300zl zebym mogl strzelic fote jakosciowo
    porownywalna z tym SE - wiem, ze nokie w tych cenach maja gorsze aparaty bo
    te z SE dostarcza Sony i maja autofocus cokolwiek to znaczy(na prawde mnie
    to nie interesuje) tak czy siak zdjecia robil ladne i korzystalem z tego
    czesto.. Wiec potrzebuje telefonu niekoniecznie takiego ktory pieknie
    oidtwarza muzyke (choc mp3 teraz jest standardem juz chyba co?) tylko raczej
    bateria trzyma relatywnie dlugo a zdjecia po powiekszeniu daja sie ogladac,
    a nie przypominaja rozmazanej masci na strupie..

    Jakies typy?

    Zastanawialem sie nad 6300, ale kilka osob mi odradzilo ze wzgledu na
    baterie - oczywsicie chodzi o uzywane telefony.
    Myslalem tez o SE jakims, ale po tej historii przestalem wierzyc w te
    marke - przynajmniej w tanie modele..

    Wolalbym sie tym razem juz trzymac Nokii, ale nie interesowalem sie tym
    ponad 3lata wiec zupelnie nie wiem co teraz sie dzieje na rynku - nawet nie
    wiedzialem, ze jest tyle roznych modeli (patrzac na allegro..)

    --
    uncle