  • 231. Data: 2013-12-10 09:58:38
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, December 10, 2013, 9:54:09 AM, you wrote:

    > Ty paranoiku a wystarczylaby komorka i zapamietac numer 112.

    Do tego podręczny zestaw inwektyw i pogróżek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 232. Data: 2013-12-10 11:30:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 23:12:05 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Do Dzienników Ustaw masz dostęp

    pokaż mi w tym dzienniku umowę. Konkretnie.

    > A co ja napisałem ?

    że Ci się kółko zepsuło.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 233. Data: 2013-12-10 11:31:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 23:13:52 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Nie inaczej, biorąc pod uwagę, że szkoda z wady drogi wyniknęła.

    Wisisz mi czyszczenie monitora. Bo to przez Ciebie zaplułem go kawą.

  • 234. Data: 2013-12-10 11:31:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 23:57:22 +0100 osobnik zwany WildS napisał:

    > Co najmniej policję powinien obchodzić unieruchomiony na środku drogi
    > krajowej samochód i możliwe do wyniknięcia z tego konsekwencje. Powinni
    > móc podać co najmniej numer do pomocy drogowej.

    albo zepchnąć do rowu

  • 235. Data: 2013-12-10 11:32:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 22:56:56 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > O czym Ty p...sz ?! Mam kartę, którą płacę. To jest NORMALNE dzisiaj.

    nie wchodzć do sraczy publicznych. Bo jak babcia klozetowa nie przyjmie
    karty to zostaniesz tam na zawsze

  • 236. Data: 2013-12-10 11:35:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 23:18:36 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Jeśli nawet to Ty jesteś jeszcze głupszy

    poskarż się Pani w pszedszkolu o ile potrafisz bez pomocy 112

  • 237. Data: 2013-12-10 14:15:14
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Tue, 10 Dec 2013 10:35:37 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > w pszedszkolu
    Stokrotka? :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 238. Data: 2013-12-10 14:16:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-10, Tadzik <t...@n...gmailu.costam> wrote:
    > Stokrotka? :)

    ROTFL ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 239. Data: 2013-12-10 14:49:32
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-10 14:16, AZ pisze:

    > ROTFL ;-)

    Mam pszekonanie, że jakiekolwiek tłumaczenia są zbędne ;)

  • 240. Data: 2013-12-10 17:56:41
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-08 18:23, John Kołalsky pisze:
    > Dobra, ciemno jak w d...pie ale trzeba spróbować zmienić to koło. Pomny
    > letnim doświadczeniem, jak to usiłowałem to zrobić i w końcu
    > stwierdziłem, że nie ma szans, dzwonię najpierw na 112. 21:10 zgłasza
    > się komenda policji w Dąbrowie Górniczej. Mówię, że potrzebuję pomocy w
    > zmianie koła.
    > - On nie może mi udzielić informacji o pomocy drogowej. Mam szukać w
    > internecie.
    > Co za imbecyl. Jakbym mógł znaleźć pomoc w internecie to bym nie dzwonił
    > po numer do niej.

    Jeśli oczekujesz od policji wytypowania i podania namiaru na
    _prywatnego_ przedsiębiorcę zajmującego się pomocą drogową to imbecylem
    jesteś tak jakby ty... No chyba, że oczekiwałeś radiowozu z
    podnośnikiem. Ale to także nie zmienia kwestii imbecyla.