  • 91. Data: 2013-12-09 15:02:09
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ile razy można powtarzać? Im NIE WOLNO podawać takich informacji.

    No i jeszcze jedna rzecz - czy w dobie gdzie smartfona z internetem ma nawet
    dziecko w podstawowce tak ciezko jest znalezc kontakt do pomocy drogowej?
    Szesc sierot nie moglo znalezc numeru do pomocy drogowej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2013-12-09 15:02:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    > 1. Jak znasz takie gimnazjum, które przyjmie mnie z peselem zaczynającym
    > się na 83 to chętnie pójdę

    Poszukaj wieczorowego.

    > 2. Nie mogę być z gimnazjum - nie robię błędów ortograficznych

    To nie jedyny wyznacznik.

    > 3. U Ciebie poważnie szwankuje logika: jeżeli żyję w popierdolonym kraju
    > to dlaczego miałbym nie mieć popierdolone we łbie? To nielogiczne.

    Jestem znacznie od ciebie starszy i aż tak nie mam popierdolone. Ale
    ja przynajmniej w życiu robiłem cokolwiek, żeby popierdolone było
    mniej niż było wcześniej a nie wszystko na zasadzie, że się należy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 93. Data: 2013-12-09 15:05:48
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 13:51:57 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > A jak nie było telefonów komórkowych to jak
    > sobie ludzie radzili Twoim zdaniem?

    Romku, wtedy nie było numeru 112. Umierało się na miejscu nie
    zwracając d...y nikomu ;)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 94. Data: 2013-12-09 15:16:51
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > To jakiś kompletny pojeb z gimnazjum. Jest niemożliwe, żeby normalny
    > człowiek miał tak popierdolone we łbie.

    Na podstawie tego co napisałeś mogę dodać do swojej sygnaturki:
    "Roman Mandziejewicz uważa, że mam popierdolone we łbie"

    Zaznaczam, że się nie obrażam, a poniższy wpis ma podnieść moje
    notowania w gimbazie.
    Mogę?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 95. Data: 2013-12-09 15:32:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 13:58:59 +0100 osobnik zwany TOMASZEK
    napisał:

> [...]
    > życiu, ale to nie umniejsza mu człowieczeństwa. Nie był przygotowany na
    > awarię, to prawda. Tylko że nie każdy musi myśleć jak paranoik.

    > Odbiją sobie na czym innym. A człowiek nie ma pomocy. Postęp po polsku.

    > Jak nie masz nic na koncie lub zablokowane konto to nie wybierzesz
    > innego numeru. Nie bierzesz pod uwagę innych sytuacji niż Twoja. Na
    > Twoje nieszczęście życie jest kapryśne i kiedyś ( wcześniej czy później
    > ) nauczy Cię patrzenia z innej perspektywy. Ponieważ nie stwierdziłem u
    > Ciebie czynnika ludzkiego zaprzestaję z Tobą dalszą rozmowę.

    to znaczy, zę wyruszyłeś z domu nieprzygotowany. A benzynę w baku miałeś?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 96. Data: 2013-12-09 16:18:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A jak sie przednie bardziej zuzyja to tez wymieniasz 4 opony?

    W jaki sposób mogą się zużyć bardziej przednie opony?

  • 97. Data: 2013-12-09 16:23:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No i jeszcze jedna rzecz - czy w dobie gdzie smartfona z internetem ma nawet
    > dziecko w podstawowce tak ciezko jest znalezc kontakt do pomocy drogowej?

    Po cholerę smartfon?

  • 98. Data: 2013-12-09 16:26:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Moze dlatego, ze kazdy z byle pierdola dzwoni pod 112? Jezeli komus potrzebna
    > jest tylko straz albo policja to ma dzwonic na odpowiedni numer a nie 112.
    > 112 ma pomoc w skoordynowaniu kilku sluzb.

    Sytuacja, która wydarzyła się kilka lat.
    Okradli mnie (+pobicie). Zadzwoniłem z telefonu na 112. Dodzwoniłem się na
    policję, ale usłyszałem, że mam zadzwonić do komisariatu pod którym podlegam.
    Jak poprosiłem o numer telefonu to usłyszałem, że on nie jest od tego i się
    rozłączył.

  • 99. Data: 2013-12-09 16:27:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > W jaki sposób mogą się zużyć bardziej przednie opony?

    Bo skrecaja chociazby?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2013-12-09 16:27:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Po cholerę smartfon?

    Zeby jeden z drugim nie dzwonil na 112 z pytaniem o numer do pomocy drogowej.

    --
    Artur
    ZZR 1200