  • 11. Data: 2011-02-16 13:46:38
    Temat: Re: Uslugi fotograficzne.
    Od: "Edukom" <e...@n...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:501cb76d-ac25-4637-b729-e627637f10ed@8g2000prt.
    googlegroups.com...
    >Fotografuje juz od wielu lat. Jako fotograf... bla, bla, bla... moge
    >sobie pozwolic na interesowaniem sie różnymi jej dziedzinami, od
    >krajobrazu do aktu, nie zapominając o architekturze czy fotografii
    >produktów.

    No jak trafiasz z ostrością tak jak z wyborem grupy na swoje ogłoszenie to
    niejedna Szapołowska gotowa podjąć współprace ;)

    G.

  • 12. Data: 2011-02-16 19:31:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 6:30 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > A cóżeś taki nachalny? Jak chcesz pokazywać absurdy w myśleniu tego lub owego
    > rób to z dystansem bo inaczej widać tylko Twoją irytację. Pozostawiasz po
    > sobie pytanie o jej źródło, nic więcej.

    Zmuszam niektorych do myslenia - nic wiecej.

  • 13. Data: 2011-02-16 19:41:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 2:19 am, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    2000prt.googlegroups.com...

    > Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    > uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.
    > **********************************
    >
    > Ogłaszasz się na polskiej grupie,

    Zbyt latwo wyciagasz bledne wnioski.

    > a nie podajesz czy dojedziesz do modelki,
    > czy fundujesz jej bilet w obie strony?

    Jest jeszcze kilka innych opcji.

    Jesli chodzi o mnie, to ja na fotografowaniu zarabiam.
    Jezeli wiec bedzie mozliwosc zarobku, to moge zafundowac nie tylko
    bilet ale i sporo wiecej.

    veri

  • 14. Data: 2011-02-16 19:58:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 3:56 am, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Jak ladna modelka, dlaczego nie? Bilety sa tanie:)

    Wez pod uwage, ze dla ludzi z dobrym gustem nawet taka "taniosc", moze
    sie wydawac snobizmem.

    > To ogloszenie jest rozpaczliwa proba zdobycia
    > czasteczki autorytetu, jakim ciesza sie grupowi
    > foto-rzemieslnicy.

    Dziwne wnioski wysnowasz.
    Jak takie ogloszenie moze byc jakakolwiek proba zdobycia chocby
    czastki aytorytetu.
    Gdybys czytal uwaznie ta grupe od lat, to wiedzialbys, ze "grupowi
    foto-rzemieslnicy", zaczeli sie tu niesmialo ujawniac po moich postach
    dotyczacych bronienia rzemiosla fotograficznego.
    Rzemioslo fotograficzne za dawniejszych czasow, bylo na tej grupie
    wyszydzane.
    Obecnie niektorzy ludzie z dobrym gustem sami probuja wskoczyc na
    tonacy statek rzemieslnikow fotograficznych.
    To ja pierwszy mialem tu smialosc pisac o rzemieslnikach fotografach.
    To ja pierwszy pisalem tu dobrze o fotografach slubnych, za co stado
    tutejszych biednych pieskow z "dobrym gustem", obszczekiwalo mnie
    bardzo dlugo.

    > "Uprasza sie nie kopac lezacego"dobrze

    "To kiedy go kopac, wtedy kiedy stoi?"

    Veri

  • 15. Data: 2011-02-16 20:08:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 8:46 am, "Edukom" <e...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No jak trafiasz z ostrością tak jak z wyborem grupy na swoje ogłoszenie to
    > niejedna Szapołowska gotowa podjąć współprace ;)

    Nigdy nie mialem problemow w trafianiu z ostroscia.
    Nawet nie potrzebny mi do tego autofokus.
    Zawsze nie rozumialem narzekaczy na BF, FF, GO - ja takich problemow
    nie mialem z zadnym uzywanym przez siebie sprzetem.
    Zupelnie obywam sie tez, bez redukcji wstrzasow stosowanych w obecnym
    sprzecie.

    veri

  • 16. Data: 2011-02-16 20:11:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 7:24 am, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > --------------------------
    >
    > To raczej nie ta grupa. Ogłoś się na maxmodels, a nie  tu...

    Ironia powinna kopac w dupe, zeby ja kazdy mogl rozpoznac.

    veri

  • 17. Data: 2011-02-16 20:50:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-16 21:08, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > nie mialem z zadnym uzywanym przez siebie sprzetem.
    > Zupelnie obywam sie tez, bez redukcji wstrzasow stosowanych w obecnym

    ...sikam pod wiatr.
    Bohater Grupy!

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 18. Data: 2011-02-16 20:54:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 3:50 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > ...sikam pod wiatr.

    Radze sikac z wiatrem.
    W przeciwnym razie mozna zalatywac moczem.

    > Bohater Grupy!

    Dzieki za uznanie.

  • 19. Data: 2011-02-16 22:25:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-16 20:41, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    >
    > Jesli chodzi o mnie, to ja na fotografowaniu zarabiam.
    > Jezeli wiec bedzie mozliwosc zarobku, to moge zafundowac nie tylko

    Firmy pewnie nie założyłeś i podatków nie odprowadzasz?

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-02-16 22:42:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 16, 5:25 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Firmy pewnie nie założyłeś i podatków nie odprowadzasz?

    Zdecyduj sie, czy stwierdzasz, czy pytasz.