  • 11. Data: 2014-07-10 07:40:51
    Temat: Re: Urzędnicy mieli 3 lata na dostosowanie fotoradarów do nowych przepisów - i nie zdążyli?
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 09/07/14 23:20, Baczek wrote:
    > Możesz napisać coś więcej?

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=przyciski+na+prz
    ejazdach+rowerowych

    --
    Alf/red/

  • 12. Data: 2014-07-10 10:31:27
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Marcin N" wrote in message
    news:53bcf6b5$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak to jest?
    > 3 lata dostali, żeby pomalować puszki na żółto a pozostałe zdjąć,
    > I co? I "nie zdążyli". Zapomnieli? Teraz na gwałt zaklejają puszki czarną
    > folią - sam widziałem ze dwa-trzy takie przypadki.
    > Dlaczego mieli to w dupie przez te 3 lata?

    Żeby tylko. Może mnie ktoś poprawi, ale moim zdaniem, jeśli wchodzi prawo,
    że nie może stać na drodze pusta puszka, a służby dostają 3 lata na
    dostosowanie infrastruktury do nowych przepisów, to postawienie nowej z
    żółtej puszki, a po kilku miesiącach wyjęcie z niej fotoradaru (bez
    zasłonięcia) jest nielegalne?
    Bo tak się właśnie stało z jednym z wielofunkcyjnych fotoradarów przy Al.
    Krakowskiej w DC (przy 17. Stycznia).

    --
    Axel

  • 13. Data: 2014-07-10 10:50:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-09 23:20, Baczek wrote:
    > [...]
    >
    > Możesz napisać coś więcej?

    Czujniki według rozporządzenie mają być automatyczne - przycisk nie jest
    - choć był jeden, co tłumaczył, że to nie przycisk, a czujnik
    zbliżeniowy - wystarczy się zbliżyć na 5 mm;)

    Shrek.

  • 14. Data: 2014-07-10 11:15:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > zasłonięcia) jest nielegalne?
    > Bo tak się właśnie stało z jednym z wielofunkcyjnych fotoradarów przy Al.

    Tak jest na kazdym skrzyzowaniu w Wawie gdzie stoja FR. Czyli sa np. 2 po
    przekatnej i zawsze ktorys z nich jest pusty.
    Tez sie zastanawialem nad tym czy to jest zgodne z prawem.