  • 1. Data: 2010-07-16 23:45:52
    Temat: Urządzenie kompozytowe USB może działać szybciej..
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    O co chodzi i coś trzeba zrobić?
    Bo jeden komunikat zignorowałem, kolejny i kolejny i tak co jakiś miesiąc.

    http://img2.pict.com/6a/15/1f/3800717/0/przechwytywa
    nie.jpg

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-07-17 06:49:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > O co chodzi i coś trzeba zrobić?
    > Bo jeden komunikat zignorowałem, kolejny i kolejny i tak co jakiś miesiąc.

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    Urządzenie kompozytowe USB może działać szybciej po podłączeniu do portu o dużej
    szybkości.

  • 3. Data: 2010-07-17 10:40:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-07-2010 o 08:49:45 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    nie.jpg

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > Urządzenie kompozytowe USB może działać szybciej po podłączeniu do portu

    Ale jakiego portu o dużej szybkości? Wszystkie 4 USB przecież są takie
    same to dlaczego taki komunikat nieraz się pojawia?

  • 4. Data: 2010-07-17 11:40:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-17 12:40, Piotr M pisze:

    > Ale jakiego portu o dużej szybkości? Wszystkie 4 USB przecież są takie
    > same to dlaczego taki komunikat nieraz się pojawia?

    A FireWire nie masz?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-07-17 12:09:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-07-2010 o 13:40:39 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > A FireWire nie masz?

    Tylko USB. I wychodzi nieraz taki komunikat jak podłączam myszkę lub HDD.
    To one mogą działać szybciej? :)

  • 6. Data: 2010-07-17 12:23:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-17 14:09, Piotr M pisze:

    > Tylko USB. I wychodzi nieraz taki komunikat jak podłączam myszkę lub HDD.
    > To one mogą działać szybciej? :)

    Zainstaluj sterownik do USB 2.0.
    Ja masz XP to zainstaluj SP....nie pamiętam juz czy SP2, czy SP3.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-07-17 14:21:25
    Od: vDon <v...@o...eu>

    Piotr M wrote:

    > Ale jakiego portu o dużej szybkości? Wszystkie 4 USB przecież są takie
    > same to dlaczego taki komunikat nieraz się pojawia?

    W podanym komunikacie system nieśmiało sugeruje, że po podpięciu do
    portu USB 2.0 pracującego w trybie High Speed (teoretyczne 480 Mbps
    transferu) dany sprzęt powinien "rozwinąć skrzydła". Zjawisko zachodzi z
    reguły gdy do portu obsługującego maksymalnie USB 1.1 lub "wolne" 2.0
    (Low Speed / Full Speed) włączasz coś co wspiera "pełne" 2.0 (High
    Speed). Problem może być sprzętowy (np. stary kontroler USB 1.1) lub
    programowy (brak sterowników dla EHCI itp.).

  • 8. Data: 2010-07-17 14:55:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > Ale jakiego portu o dużej szybkości? Wszystkie 4 USB przecież są takie same
    > to dlaczego taki komunikat nieraz się pojawia?

    Rozwiązanie sprzętowe (którym tutaj się zajmujemy) - kup kontroler usb.

  • 9. Data: 2010-07-17 18:52:47
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Sat, 17 Jul 2010 01:45:52 +0200, Piotr M wrote:

    > [...]i coś trzeba zrobić?

    Nie trzeba. I nic się nie psuje ani nie zepsuje.

    --
    Mar.

  • 10. Data: 2010-07-17 19:33:13
    Od: raviz <r...@v...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    >
    > Rozwiązanie sprzętowe (którym tutaj się zajmujemy) - kup kontroler usb.

    Nie zawsze pomoze - wystarczy pogooglac ile osob ma problemy z tym
    komunikatem i w zasadzie ciezko cos z tym zrobic.